5+4 og brunt, tynt blod

Lilledrue36

Blir kjent med forumet
Dag 2 med tynt brunt blod.. Nok til å måtte bruke truseinnlegg/bind. Ingen smerter, kun murring. [emoji17]

Vurderer og ringe legen for å sjekke HCG og få en tul[emoji26]

Dag 2 med tynt brunt blod.. Nok til å måtte bruke truseinnlegg/bind. Ingen smerter, kun murring. [emoji17]

Vurderer og ringe legen for å sjekke HCG og få en tul[emoji26]

Det er nok forhåpentligvis helt ufarlig, men ring legen og be om hcg dersom det beroliger deg.
Hvor langt på vei er du?
Huff, det er alltid skummelt med blod, selv i små mengder. Brunt blod pleier som regel å være helt ufarlig heldigvis :Heartred

Skal til legen i dag.

Blødningen har tatt seg ørlitegrann opp, men fortsatt samme brunfargen. Ingen smerter.

Mistet litt troen... [emoji17]

Krysser virkelig fingrene for at alt er bra med den lille :Heartbigred

Lykke til idag:Heartred

Skal til legen i dag.

Blødningen har tatt seg ørlitegrann opp, men fortsatt samme brunfargen. Ingen smerter.

Mistet litt troen... [emoji17]

Håper for deg <3

Ble målt HCG hos legen i dag og skal måle på nytt om to dager. Får vite resultatet over helgen [emoji53] Altfor lenge til!
Nevnte at jeg kunne tenke meg tul, men hun ville se HCG nivået først.

Legen mente også at brun "blødning" ikke nødvendigvis betydde SA. Men resten av en tidligere blødning. Ble ikke noe klokere, så får bare vente...

Ble målt HCG hos legen i dag og skal måle på nytt om to dager. Får vite resultatet over helgen [emoji53] Altfor lenge til!
Nevnte at jeg kunne tenke meg tul, men hun ville se HCG nivået først.

Legen mente også at brun "blødning" ikke nødvendigvis betydde SA. Men resten av en tidligere blødning. Ble ikke noe klokere, så får bare vente...

Merkelig at du må vente til over helgen!
Jeg fikk svar samme dag sist uke og senest første morgen etter..

Merkelig at du må vente til over helgen!
Jeg fikk svar samme dag sist uke og senest første morgen etter..

Gjorde du??
Spurte når prøvesvarene var klare fra prøven i dag og da s hun torsdag. Neste skal tas på torsdag og må vente til mandagen med svar, pga elg i mellom.

Skal ringe å mase både i morgen og på fredag [emoji56]

Gjorde du??
Spurte når prøvesvarene var klare fra prøven i dag og da s hun torsdag. Neste skal tas på torsdag og må vente til mandagen med svar, pga elg i mellom.

Skal ringe å mase både i morgen og på fredag [emoji56]

Jeg tok prøvene direkte på sykehuset, så kan være derfor. Fikk svar samme dag når jeg tok prøven tidlig (før 9)

Hvis du tar prøver hos legen, så tar det lengre tid å få svar da dette må sendes til sykehuset for analyse. Dette fikk ihvertfall jeg beskjed om.
Det som er mulig, er å få svar på dagens prøve når du kommer inn til ny prøve på torsdag.
Jeg spurte labben hos fastlegen, og de gav meg svaret ;) Så det burde være mulig å få svar på ihvertfall en av prøvene før helga.

Om du har mulighet til å ta direkte på sykehuset er det absolutt til å anbefale. Da får du som regel svar samme dag, eller dagen etterpå.

Hvordan går det? [emoji173]

Vel... Fortsatt noe brunt i truseinnlegget, men syns det er mindre enn tidligere.
Jobber en del nå (nattevakt, MYE trappegåing) som jeg merker gir meg mer mage-verking/murring. En nattevakt igjen denne uken heldigvis [emoji254]

Reiste rett til legen etter jobb til morgen i dag og tik ny HCG prøve. Om ikke svarer var kommet i morgen, skulle de ringe labben i Oslo for å få svaret [emoji16][emoji106]

Tusen takk som spør[emoji173]️

Back
Topp