5+3

❤ Jeg bestilte time i dag, og skal på privat UL 15 september. Enda mer å se frem til den neste måneden nå:) vil da være rundt 10 uker :)

Ja det blir spennende. .. jeg venter til jeg er 12 uker ... for nå har jeg fått bekreftelse på alt er i orden ... hvor mye skal man betale i Norge for privat ul

Ja det blir spennende. .. jeg venter til jeg er 12 uker ... for nå har jeg fått bekreftelse på alt er i orden ... hvor mye skal man betale i Norge for privat ul
Jeg må betale 1200,- :O Er samboeren min er aller mest gira da, hans første, så det får være greit. Er jo i grunn for å se hjertet slå og få en liten realitycheck..

oj det var mye ... her koster det 500 for vanelig scan og 3d4d er det 1000kr .... men er vert det naar man kan se sin lille baby ... sitter og tenker paa om man regner paa en annen maate i england en i norge ... for paa scan viste det 5+3 ... hvis det stemmer hvor naar har jwg termin da

oj det var mye ... her koster det 500 for vanelig scan og 3d4d er det 1000kr .... men er vert det naar man kan se sin lille baby ... sitter og tenker paa om man regner paa en annen maate i england en i norge ... for paa scan viste det 5+3 ... hvis det stemmer hvor naar har jwg termin da

Med termin 9. april er du i følge terminkalkulatoren 5+6 idag :)

Jeg har termin 7 april, og er 6+1 i dag, er du sikker på at du er 5+3/har termin 8-9 april? :) Gratulerer med bankende hjerte!

Ulike kalkulatorer bruker forskjellig antall dager. Du er 6+1 i følge Babyforum sin terminkalkulator, og TS er 5+6, ergo termin 2 dager senere :)

Ja men veit ikke om private sykehus tar mer betalt jeg? Er iallfall det jeg må ut med som eneste alternativ her jeg bor. (Tror jeg:p)

Back
Topp