5+3 og INGEN symptomer?

MonicaA

Forumelsker
Forrige gang jeg var gravid visste jeg det før testen ble positiv. Jeg var kvalm fra uke fire til uke 28. Puppene kunne verken jeg eller sambo røre! Denne gangen kjenner jeg ingenting. Overhodet ingenting.

Noen som har hatt det slik? Kan det likevell gå bra eller er dette et tegn på at ting ikke utvikler seg slik det skal?

Det finnes ingen fasitsvar på hvilke symptomer man MÅ ha for å være gravid, det er jo veldig individuelt og ulikt fra person til person, og sv.skap til sv.skap - så ja, du kan helt fint være gravid uten symptomer. Og hvertfall så tidlig er det helt normalt å ikke kjenne noe =)

Jeg hadde motsatt av deg i forrige svangerskap. Kjente egentlig ingenting og jeg har ei datter på snart 3 år :)

Nå derimot, føler meg skikkelig gravid [emoji23]

Forrige gang jeg var gravid visste jeg det før testen ble positiv. Jeg var kvalm fra uke fire til uke 28. Puppene kunne verken jeg eller sambo røre! Denne gangen kjenner jeg ingenting. Overhodet ingenting.

Noen som har hatt det slik? Kan det likevell gå bra eller er dette et tegn på at ting ikke utvikler seg slik det skal?
Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var i uke 7+1, dvs jeg hadde ingen symptomer utenom menssmerter som selvfølgelig gjorde at jeg trodde mensen var på vei heletida. Vi er forskjellig alle sammen, så det trenger ikke å bety at noe er galt. Når skal du på UL?

Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var i uke 7+1, dvs jeg hadde ingen symptomer utenom menssmerter som selvfølgelig gjorde at jeg trodde mensen var på vei heletida. Vi er forskjellige alle sammen, så det trenger ikke å bety at noe er galt. Når skal du på UL?
Nei, men blir jo litt engstelig siden forrige svangerskap var så annerledes! Da fikk jeg gutt, kanskje det er jente denne gangen ;)

Har ikke fått innkalling enda, men om det er rundt uke 18 så er det ikke før i midten av oktober, og det føles som en evighet akkurat nå.

Nei, men blir jo litt engstelig siden forrige svangerskap var så annerledes! Da fikk jeg gutt, kanskje det er jente denne gangen ;)

Har ikke fått innkalling enda, men om det er rundt uke 18 så er det ikke før i midten av oktober, og det føles som en evighet akkurat nå.
Ja, skjønner veldig godt at du blir engstelig. Kan du ikke dra på en tidligere UL da, priva? Da kan du slappe litt mer av:)

Kanskje det er jente denne gangen, hvem vet;)

Ja, skjønner veldig godt at du blir engstelig. Kan du ikke dra på en tidligere UL da, priva? Da kan du slappe litt mer av:)

Kanskje det er jente denne gangen, hvem vet;)
Bor i Lofoten, her er det så lite at noen privat gynekolog har vi ikke, gitt ;) Jeg får bare vente og se. Men rart, det er det..

Dette er 3. barnet i magen for min del (har også vært gravid noen ganger som gikk galt uke 4-5-6), og disse tre er totalt forskjellige i starten for min del! Masse symptomer (men veldig ulike) med de to første, og nå er det nesten ingen. Kun murringer, og en stor mage som krevde mammabukser med en gang! Det eneste som var likt med de to første, var at kvalme og oppkast kom uke 6/7, og varte til den dagen de kom.. krysser fingrene for å slippe unna akkurat det nå..

Poenget er vel at ALLE graviditeter kan være totalt forskjellige, pg det er helt OK å ikke kjenne symptomer så tidlig.

Jeg har hatt veldig lite symptomer, og var på tul i går 9+0 og så et flott embryo :) så lite symptomer betyr graviditet for min del :p har ikke spydd en eneste gang, men er uggen da.

Sniker fra desember.

Jeg hadde mer eller mindre ingen symptomer før i uke 15 og har ikke vært kvalm eller kastet opp i det hele tatt. Jeg er 22+3 og har ikke følt meg gravid før de siste ukene. Det trenger ikke å bety noenting :)

JUHU, i dag har jeg ømme brystvorter!!:smiley-bounce016
Endelig er det noe som forteller meg at det skjer noe i kroppen! Ellers merker jeg fremdeles ingenting. Kanskje jeg bare er fryktelig heldig denne gangen og slipper en slik graviditet som jeg hadde sist ;)! Hadde vært deilig, det...

Back
Topp