5+3 egentlig ingen symptomer, fler?

VenterNr4<3

Elsker forumet
Marsboere 2020
Skulle gjærne ha vært kvalm døgnet rundt jeg for da vet jeg at jeg er gravid. Nå har jeg bare positive tester (siste 4+5) som viser at jeg er gravid. Kanskje litt ømme pupper og et bekken som krangler men det behøver jo ikke være for jeg er gravid. Og tiden går såååå sakte!

Jeg har ikke særlig mye symptomer jeg heller, men er egentlig glad for det. Men kvalmen har såvidt kommet smygende de siste dagene og den kan i grunn dra igjen.. føler meg helt forferdelig. Er 6+5 i dag..

Har ingen spesielle symptomer jeg heller. Hadde veldig ømme pupper i starten, men nå er det bedre. Så lenge man har fått positiv test, får vi nok bare være glad for at vi slipper unna :)

Du kan få kvalmen min... Har hatt en av hver. Nr1 kvalme, oppkast etc etc. Nr 2 merket jeg lite til før magen begynte å vokse (gikk i vanlig jeans til jeg var 5mnd på vei). Nå er jeg 6+2 og jeg er kvalm (har kastet opp noen fanger) og sliter med å sove...

Er 100% sikker på hva jeg foretrekker. Kos deg uten kvalme eller andre ubehag:-)

Hadde ingen symptomer før i går kveld, er 5+6 i dag. Nå er jeg tørst hele tiden, småkvalm innimellom og begynt å bli svimmel.

I forrige svangerskap fikk jeg veldig lavt blodtrykk, og var sykemeldt fra uke 20. Ille at jeg begynner å kjenne den allerede nå....:/

Bare bekkenet som krangler veldig her og blodtrykksfall, litt ømme pupper hvis jeg kjenner etter og trøtt. Men føler meg ikke gravid..
Men takk og lov for at jeg ikke er kvalm, ennå, og håper det fortsetter sånn! 5+2 idag
Sykemeldt og det kommer jeg nok til å være resten av svangerskapet :(

Hadde ingen symptomer før i går kveld, er 5+6 i dag. Nå er jeg tørst hele tiden, småkvalm innimellom og begynt å bli svimmel.

I forrige svangerskap fikk jeg veldig lavt blodtrykk, og var sykemeldt fra uke 20. Ille at jeg begynner å kjenne den allerede nå....:/
hvor lavt blodtrykk må man ha før legene tar det alvorlig? sist jeg målet var det 105 over 50 (og jeg var egentlig litt stressa), men alle legene jeg har vært borti synes det er helt ok. Men jeg er jo bl.a. mye svimmel.

Jeg har heller ikke noen særlige symptomer. Blir bare kvalm hvis jeg blir sulten. Jeg er 7+4 i dag og håper jeg slipper unna! :) var redd for at jeg ikke hadde noen symptomer tidligere men bestemt meg for å slappe av og nyte det at jeg er i form :)

hvor lavt blodtrykk må man ha før legene tar det alvorlig? sist jeg målet var det 105 over 50 (og jeg var egentlig litt stressa), men alle legene jeg har vært borti synes det er helt ok. Men jeg er jo bl.a. mye svimmel.

Forrige gang hadde jeg 102 over noe på første kontroll, og det sank til 96 frem til uke 20. Min lege tok det veldig på alvor. Han mente at det knapt gikk rundt, og at jeg måtte ta det med ro.

Jeg har veldig lite symptomer, er 5+3 i dag. Forsøker bare å nyte det, så lenge det varer. Men man føler ikke helt at det er sant, at jeg virkelig er gravid. Får vel en reality check på tidlig ul <3

Jeg har heller ikke noe særlig symptomer. Dvs. hadde nok ikke skjønt jeg var gravid om jeg ikke visste det. Er 6+0 i dag. Kjenner jeg trenger å se et bankende hjerte på UL hos fastlegen 2. sept. før jeg klarer å tro det ordentlig. Er selvfølgelig takknemlig for å slippe plager, men det er sååå forvirrende å bare være gravid "i teorien".

Er 5+2 i dag og har ingen andre tegn bortsett fra at jeg er trøtt. Det kommer tidsnok plager tenker jeg.

Jeg har hatt ømme pupper siden før IKM, og trøtt, men det er de eneste symptomene som har holdt seg jevnt hele tiden. Rundt 6 uker ble jeg litt småkvalm, og hadde brekninger med jevne mellomrom. Deretter forsvant kvalmen og jeg ble bekymra pga symtomene svingte sånn, men nå har jeg hatt to dager med kvalme og oppkast, og angrer på at jeg ikke nøt dagene som var nesten symptomfrie :p er 8+2 i dag.

Jeg er 5+0 idag og eneste symptomene jeg har bortsett fra litt murring er at jeg er ekstremt varm og ekstremt glemsk. Hjemme hos oss et det jeg som husker og holder styr på ting, men hver gang hcg stiger så mister jeg mer og mer kortidshukommelse. Gubben bare ler og sier at jeg ikke en gang trenger en graviditetstest for å vite når jeg er gravid :-(

Få symptomer egentlig! Sliter litt med humørsvingninger (stakkars mannen ), har en veldig god luktesans plutselig og litt ustabilt blodtrykk. Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen

Jeg mener jeg har få symptomer, mannen bare lo..... Jeg er visst tidenes sure troll, jeg har så ømme og sprengte pupper, jeg er småkvalm og mye sulten. Gråter mye. Trøtt. Er 6+5:-)

blir nesten nervøs.. ingen symptomer.. er 5+1, med de andre to hadde jeg masse symptomer og var veldig kvalm..

Jeg er i dag 7+2 og har gått opp en cupstørrelse i BH pga graviditeten - lite med kvalme, ingen oppkast. Er mye sliten og trøtt, samt har lavt blodtrykk så en del svimmel .. (Veldig glad for de puppene som vokser, men det er så sinnsykt ømt!)

Back
Topp