5+0 uker i dag : )

Stii88

Andre møte med forumet
Hei hei! Tenkte jeg skulle hilse på:)
Jeg er jente på 24 år, har samboer og verdens nydeligste datter sammen med ham. Hun ble født i desember 2011, og blir snart 7 mnd:) Nå er vi gravide igjen, og menstermin er 23.februar. (planlagt ja, ikke noe uhell for de som skulle tro det). Vi brukte 3 år før spiren satt sist, så ble litt overrasket over at pp kun var på 2 mnd denne gang;)

Fant ut det for 2 dager siden, og i dag er vi 5+0 uker gravide. Håper vi kan dele tanker, gleder, bekymringer osv i tiden framover:)

Hei!

Jeg har mens-termin 26. feb:) Jeg har også to tette fra før, 18 mnd mellom de to, også blir det fire år nå da mellom babyen som er på vei og yngste barnet vårt:) Det er så kos å ha de tett:) Mye jobbing mens de er små, men allerede nå ser jeg at de har mye glede av hverandre:)

Lykke til og gratulere til dere begge to:-)

Takk:) Regner med det blir travle dager ja, men som du sier så kommer de (forhåpentligvis) til å få så mye glede av hverandre:)

Gratulerer og velkommen!

Men er du bare 5+0? Jeg har termin 24 februar og er 5+4 idag :) (Jeg har regnet etter EL/unnfangelse). Siden du har termin 23 februar er du vel 5+5 idag?

gratulerer:) trur du har regnet feil en plass:) jeg er 5 uker på vei idag å har termin 28 feb.

Hei! Har skrevet inn første dag i siste menstruasjon som var 12. mai. Det kommer opp at jeg er 6+3 uker på vei og at jeg har termin 18. februar. Ei venninne var innom meg idag med doppler og vi hørte et lite hjerte som slo veldig fort og på skjermen sto det at hjerte banket ca 160 ganger i minuttet.:)  det var så koselig å høre at det var liv. Hadde en SA for ikke lenge siden og er lykkelig over at jeg nå er gravid igjen. Har legetime på torsdag. Håper denne spiren holder fast :)

Hei, så koselig at du stikker innom her, satser på et langvarig forhold med alle sammen her inne, som jeg har sagt før

Stii88 skrev:
Hei hei! Tenkte jeg skulle hilse på:)
Jeg er jente på 24 år, har samboer og verdens nydeligste datter sammen med ham. Hun ble født i desember 2011, og blir snart 7 mnd:) Nå er vi gravide igjen, og menstermin er 23.februar. (planlagt ja, ikke noe uhell for de som skulle tro det). Vi brukte 3 år før spiren satt sist, så ble litt overrasket over at pp kun var på 2 mnd denne gang;)

Fant ut det for 2 dager siden, og i dag er vi 5+0 uker gravide. Håper vi kan dele tanker, gleder, bekymringer osv i tiden framover:)

Hei :) Jeg er 5+1 i dag å har termin 28 feb ;) Sikker på at du ikke er komt lengre? ;) Lykke til videre! :)

Back
Topp