5 års jubeleum :)

3smågull

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Høsthjerter 2017
Neste fredag har jeg og sambo vært sammen i 5 år!!!, og dette må vi feire på en eller annen måte.. Tenkte e skulle pynte leiligheten med røde hjerteballonger, men kan ikke komme på hvor jeg kan få kjøpt slike.. Noen som vet?? Har faktisk fått inspirasjon fra jon and kate+8 da de feiret valentines day, der de pyntet alt med røde hjerter og alt av mat var formet som hjerter osv..

Og noen som har forslag på ting vi kan finne på denne dagen..?? Jeg syns ikke at det er så spesielt å spise middag på en restaurant, så vil gjerne finne på noe annet, men vet ikke hva :/

Takk på forhånd om noen vil hjelpe meg :)

Awww, så herlig

Det er vell snart valentinesday, så det kan jo hende de har masse hjertestæsj i butikkene nå. Europris, Ergo, bokhandlere, hobbybutikker, Nille..[;)]

Ååååh, så koseli [:D] Gratulerer! Har ikke så mange ideer og gi deg, jeg og sambo har aldri vært flink til å feire slike dager.

Men den dagen vi hadde vært sammen i 6 år var den beste dagen i mitt liv! Det var den dagen min lille Mikal kom til verden <3 <3 <3

ORIGINAL: Myfirst

Awww, så herlig

Det er vell snart valentinesday, så det kan jo hende de har masse hjertestæsj i butikkene nå. Europris, Ergo, bokhandlere, hobbybutikker, Nille..[;)]

Det er no sant:) Håpe butikkane e like irvige og tidlig ute med valentinesday ting som juleting da :p

Back
Topp