5-åringene i anmarsj

Monkaponka

Forumet er livet
Herlighet så store gutter og jenter vi har. Merker stor forskjell på Kian om dagen. Han er så hjelpsom med alt, så det er bare å nyte det.
Har dere store bursdagsplaner for 5-åringen?
Denne gang ville Kian ha barnehagebursdagen på lekeland, med noen få utvalgte -9 stk. Så blir det en familiebursdag 02. juli.

Hva ønsker barna seg eller hva tenker dere kjøpe..? Om det er noen igjen her inne da...
 
Har ikke vært så aktiv her inne etter jeg ble gravid med nr 3 ...men jeg leser stadig.
Tidligere tulla27.
Her ser jeg også stor forskjell på Simen de siste mnd. er kjempe flink til å hjelpe:) Han er en god gutt og er en kjempeflink storebror :))
Her tenkte jeg å feire dagen hans i en liten dyrepark like ved. Barnas dyrepark. Han vil bare ha noen få, så da syns jeg dette virker veldig greit :))
Aner ikke hva vi skal kjøpe... så jeg skal følge med og se om noen har noen gode forslag :)))
 
Ja,nå begynner de å bli store!! Erik har dagen sin i morra alt. Vi hadde barnebursdag på søndag sammen med ei i barnehagen som fylte 5 i dag. Vi leide barnehagen og inviterte alle 06-ungene og den ene som er født i 05. Det ble ett trivelig lag :D

I morra skal han feires i barnehagen og da skal de kose seg med osteiskake og vannmelon :-) På søndag blir det familieselskap med mannen sin familie og så tar vi en pølsefest for begge gutta sammen med min familie senere i sommer :-)

Gaven ble felles i år; dvd-spillere til bilen. Det var de fornøyde med begge to :D  Syns allikevel at han må få en liten ting på dagen sin så i morra får han fiskestang :-)
 
Har ikkje planlagt feiringa enda. Blir med barn fra barnehagen i august. Hadde egentlig tenkt å ha det i juni men før eg fekk kasta meg rundt og planlagt noko, var folk begynt å gå i ferie...

så gode tips mottas med takk

gave fra oss blir Nintendo DSi. "alle" andre vi kjenner har det, så han føler seg litt utafor.
 
Vi var å kjøpte nintendo dsi i går, han har ønsket seg dette lenge nå.  Fiskestang ja.. det er faktisk noe han ønsker seg, det tro jeg sannelig vi skal kjøpe. Han har ønsket seg penger av familien i år. Det blir så mye leker som ikke lekes med, så vi vil heller kjøpe spill til ds og andre ting han har bruk for. Da blir det fiskestang også, moro!
 
fiskestang var igrunn et godt forslag!!!
 
Han ble veldig glad for fiskestanga :-D
Håper å få prøvd den i løpet av helga :-)
 
Vi hadde barnebursdag nå i slutten av juni og skal ha familiebursdag på dagen hans.
Syns det er rart å tenke på at han er 5 år hvert øyeblikk..-om et år er de skoleklare!!!Tenk det!

I år har han ikke så voldsomme bursdagsønsker faktisk, så vet ikke helt hva vi skal kjøpe til han ennå..
Fiskestang har han, og Nintendo DS venter vi med til enten jul eller 6 årsdagen.


 
Vi skal ha familieselskap på selveste dagen hennes og så blir dt barnebursdag i slutten av august..regner med at de fleste er tilbake fra ferier og slikt. Vurderer å kanskje ha dt på Mcdonalds, sia vi holder på å flytte....

Hun ønsker seg Nindento DS, så vurderer å kjøpe dt til henne..leker har hun masse av, og leker nesten ik med det..og så er hun veldig glad i slike lærebøker, så blir nok en del av dt og...ellers så blir dt nok nytt tøy til bhg starten igjen etter ferien:o)
 
Back
Topp