5årsdagen, bare oss to?

• Trådstarter Trådstarter Bæær
  • Opprettet Opprettet
B

Bæær

Guest
Hei!
Vesla har bursdag i morgen, hun blir 5 år.
Vi har allerede hatt to feiringer, barneselskap og voksenselskap så syns egentlig vi har gjort oss ferdig med begivenheten, men det er jo mitt perspektiv. Selv gleder hun seg masse til i morgen å har snakket om bursdagen siden forrige bursdag. Det som er greia er at jeg er midt i eksamenskjøret og har eksamen i morgen og mannen er bortreist på jobb. Så det blir bare meg og vesla i morgen ettermiddag/kveld, har ikke invitert noen eller tenkt å lage fler selskaper da jeg ikke er så gira på det etter en heldagseksamen og syns egentlig det må holde med de to som har vært. Hva hadde dere gjort sammen med barnet dere? Tenkte egentlig at vi bare kunne lage fredagskveld som alltid med taco, film å kos- eventuelt lage noen spiselige julegaver sammen og ta livet med ro. Er det innafor?

Hei!
Vi har allerede hatt to feiringer, barneselskap og voksenselskap så syns egentlig vi har gjort oss ferdig med begivenheten, men det er jo mitt perspektiv. Selv gleder hun seg masse til i morgen å har snakket om bursdagen siden forrige bursdag. Det som er greia er at jeg er midt i eksamenskjøret og har eksamen i morgen og mannen er bortreist på jobb. Så det blir bare meg og vesla i morgen ettermiddag/kveld, har ikke invitert noen eller tenkt å lage fler selskaper da jeg ikke er så gira på det etter en heldagseksamen og syns egentlig det må holde med de to som har vært. Hva hadde dere gjort sammen med barnet dere? Tenkte egentlig at vi bare kunne lage fredagskveld som alltid med taco, film å kos- eventuelt lage noen spiselige julegaver sammen og ta livet med ro. Er det innafor?
Eventuelt ta hun med på kino eller teater kanskje? Spør hun selv hva hun kunne tenke seg og snakk om at hun allerede har hatt selskap så det blir ikke det i morgen. 5 år er ikke så veldig stor, så kan være hennes forventning ikke samsvarer med dine:hilarious: ellers syns jeg taco og kosekveld høres bra ut!

Hei!

Helt innafor. Her pleier vi å gi pakke og en muffins på senga når hun våkner. Også får barnet velge middag på dagen. Det er mer enn nok når de har feiringer utenom :)

Har tenkt noe det samme på bursdagen til fireåringen her i huset

Syns det høres ut som en kjempe koselig dag! Bare det å ha litt tid helt alene med mammaen sin kan være den beste gaven i verden for et barn :Heartred Kos dere masse, uansett hva det blir til :happy:
Signerer denne

Det høres veeeeellddiigg innafor, barn krever jo veldig lite.

Vi er bare kjernefamilien på selve bursdagen, barnet får velge middag evt restaurant og hva det ønsker å gjøre

Helt innafor. Her pleier vi å gi pakke og en muffins på senga når hun våkner. Også får barnet velge middag på dagen. Det er mer enn nok når de har feiringer utenom :)
Omtrent det samme her.
Aldri selskap eller noe på selve dagen, med mindre det er en helg og vi kan ha barneselskap.

Back
Topp