5år siden sist...

happyduck

Glad i forumet
Ja da er jeg gravid igjen da :)
5år siden sist....Huff tiden har gått fort...
Jobber for tiden som barnepleier da på fødeavdelingen her hvor jeg bor så jeg har liksom skikkelig innsyn i hvordan og hvorfor ting gjøres.
Første fødslene jeg var med på må jeg si skremte meg litt.
Satt der og tenkte " at folk tørr igjennom dette flere ganger" men nå er det så fasinerende å se hvilke krefter som er i sving. Det er ganske utrolig å ha muligheten till å SE en fødsel i forhold til hvordan er er å VÆRE i fødsel.

Bare håper de neste ukene går bra. Er i uke 8+4 nå så er en liten stund igjen til den "12ukers grensa".

Har allerede en ganske stor følelse på at det blir jente denne gangen. Vanskelig å beskrive hvorfor jeg tror det, men føler det bare på meg. De følelsene stemte sist gang :)

Siden jeg jobber på fødeavdelingen er jeg så heldig at jeg fikk tatt en UL på onsdag.
Da så alt bra ut og det lille hjertet slo :)
Ble litt urolig på fredag da jeg så at det kom litt brunlig utflod etter jeg hadde vært på toalettet. Men hadde det ikke vært for at jeg var gravid skulle jeg egentlig hatt mensen rundt den tiden der så tror det bare var det. Hadde ingen smerter og det kom ikke noe frisk blod.

Min termin er: 31.01.10

Gratulere me spiren[:D]

grattis;)

Jeg å vil å skal bli barnepleier [:)][;)]

Hva må man gå for å bli det!?

Gratulerer med lille spiren[:)] Vi har samme termin[:D]

Gratulerer så masse og velkommen [:)]

Må først være hjelpepleier også kan man ta videreutdanning innen barnepleie. Det kan gjøres gjennom Aftenskolen med nettbasert utdanning.

Hadde en blødning i dag så kontaktet en lege på sykehuset. HUn ba meg komme og hun tok en GU og en innvendig UL på meg og der fant hun ikke lenger noe hjerte som slo dessverre [:(]
Veldig trist.....

Så da får jeg bare ønske dere andre her inne lykke til videre!

nei off:( så trist.. håpe du har god støtte rund de ¨å at anledningen byr se snart får de igjen!!

ORIGINAL: Maiå

Gratulere me spiren[:D]

Back
Topp