4pics 1 Word.

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Noen her som spiller det? Trenger litt hjelp ImageUploadedByBV Forum1362132240.672447.jpg det virker som om denne kan være grei i terminkrigen bare man svare litt utfyllende. Ser hvertfall april er ivrige der :)
 
Står fast på denne også jeg. Lurer på om jeg muligens trenger søvn :p
 

Vedlegg

  • 1362136591813.jpg
    1362136591813.jpg
    59,2 KB · Visninger: 28
Står fast på denne også jeg. Lurer på om jeg muligens trenger søvn :p

mener også å huske at det var push! Dette er jo en GENIAL tråd! Kjenner jeg blir sur og skikkelig hormonell når jeg ikke får det til! blir kjempe irritert og frustrert :p MÅ jo klare de for å gå videre =P jeg er håpløs =P
 
ALLE er jo hekta. Har sikkert 20-30 venner som legger ut daglig på face. Spiller litt jeg også, men tørr ikke legge ut på face. Noen er jo så obvious, også tenker man DA-A i ettertid :p
 
ALLE er jo hekta. Har sikkert 20-30 venner som legger ut daglig på face. Spiller litt jeg også, men tørr ikke legge ut på face. Noen er jo så obvious, også tenker man DA-A i ettertid :p

HEhe tør ikke å legge på face jeg heller! =P Sååå, derfor er denne tråden genial! =D
 
HEhe tør ikke å legge på face jeg heller! =P Sååå, derfor er denne tråden genial! =D

Ja, enig. Det var lurt! Av og til ser jeg meg blind på de bildene, men med en gang noen andre får se, så ser de det med EN gang ;) :p
 
ImageUploadedByBV Forum1362137427.735328.jpg så var det denne da? Haha jeg tørr heller ikke hive de ut på Facebook
 
Back
Topp