Noen som har erfaring med den vippestolen? Vurderer å kjøpe en elektrisk vippestol til lille som kommer snart men usikker på hvilken som er best 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hva den skal bli brukt som?Noen som har erfaring med den vippestolen? Vurderer å kjøpe en elektrisk vippestol til lille som kommer snart men usikker på hvilken som er best![]()

Kan jeg spørre hva den skal bli brukt som?
Skal den være til avlastning mens du gjør litt andre ting eller til avlastning for eventuelt bussing og få babyen til å sove?
Ser det står oktoberlykke2020 hos deg, så da er kanskje ikke babyen født enda? Om ikke så kan det være lurt å vente med alt slikt for å se om det blir nødvendig.
Vår lille ville kun ha kroppskontakt fra nyfødt til rundt 6 måneder. Hun elsket byssing så vi prøvde men den hjalp ikke oss i vår situasjon dessverre. Har sett andre babyer sovne godt i dem så det er ikke sikkert det blir en bom for dere men greit å vite om. Dyre er de jo også om det skulle bli total miss![]()
Blir nok brukt kun til avlastning mens jeg må gjøre andre ting. Har fått tilbud om å kjøpe en brukt for 1500 så derfor jeg vurderer den..
Det er nok bare å prøve som vil vise om den blir redningen eller en bomBlir nok brukt kun til avlastning mens jeg må gjøre andre ting. Har fått tilbud om å kjøpe en brukt for 1500 så derfor jeg vurderer den..