4ME triller

• Trådstarter Trådstarter Sunshine*
  • Opprettet Opprettet
S

Sunshine*

Guest
Noken som har erfaring med 4ME triller? Og som veit kor store dei er? Sitter å lurer på ka trille vi skal kjøpe. Står egentlig mellom å legge "masse" penger i emmaljunga scooter evnt. scooter s eller ei mykje billigere 4ME trille..

Vi har 4ME Berlin. Jeg synes den er veldig grei. Til tross for at det er ei billig vogn.
Det er plastikk hjul på, så de blir litt fort slitt, men tror det er garanti på de.
+ at det er full reklamasjon på de hvis det er noe galt. :)

Enkel og grei vogn. Lett å slå sammen :)

jeg har en 4me trille, er veldig fornøyd, det eneste som jeg synes er litt negativt på den er ligge lengden, guttungen er 1 år og føttene stikker på utsiden hvis han skal ligge å sove i den, den blir lit for liten til det.
men jeg vet ikke om alle trillene til 4 me er like korte, det står vel som infor om vognen, ellers er det absolutt ingenting å si på kvaliteten. Brukt den masse og er veldig fornøyd bortsett fra det med lengden

vevina skrev:
jeg har en 4me trille, er veldig fornøyd, det eneste som jeg synes er litt negativt på den er ligge lengden, guttungen er 1 år og føttene stikker på utsiden hvis han skal ligge å sove i den, den blir lit for liten til det.
men jeg vet ikke om alle trillene til 4 me er like korte, det står vel som infor om vognen, ellers er det absolutt ingenting å si på kvaliteten. Brukt den masse og er veldig fornøyd bortsett fra det med lengden

Hmm.. jenta mi er ganske lang, så det må sjekkes.. Finner ingen info på nettet om lengde eller andre mål, så må sikkert måle litt når vi kjem oss til ein butikk som har dei inne :-)

Me har 4ME trille, og er veldig fornøyd.
Ville ikkje hatt den til fast sovevogn, men mini har sovet godt i den på reise og i helger osv. Han er no 89 cm, og sov i den seinast for to dagar sidan. Den er lang i ryggen, men føttene dinglar litt utanfor, uten at det såg ut til å plage mini nevneverdig.
Den er lett og legge sammen, er liten sammenlagt, lett, og har veldig god plass under til varer osv. God shoppingvogn ;o)

Vi har fusion og er godt fornøyd med den! Den blir ikke SÅ mye brukt så jeg ser ikke poenget med å kjøpe en dobbelt så dyr en. Jeg liker at håndtaket er tvers over og ikke sånne typiske trille-håndtak.

1980 skrev:
Vi har fusion og er godt fornøyd med den! Den blir ikke SÅ mye brukt så jeg ser ikke poenget med å kjøpe en dobbelt så dyr en. Jeg liker at håndtaket er tvers over og ikke sånne typiske trille-håndtak.

Grunnen til at vi vurderer scooter er i tilfelle vi vil ha mulighet til å bruke den til andre ting enn bare på kjøpesenteret. Vil også helst ha "skikkelig" håndtak ;-)

Back
Topp