4ME Fusion

Vi vurderte den, men endte opp med Maclaren Techno XT. Jeg tror kanskje HvitSnø har pratet om akkurat den vognen, så håper du får svar av henne.

Jeg tror den er god - og var ikke langt fra å kjøpe den. Men så hadde de den ikke på lager da og jeg trengte vogn å + at den bare går opp til 15 kg. og min gutt er stor - så da ble det buggaboo bee istedet. (Litt annen type vogn da..)

Jeg hadde ikke valgt traller/vogner med den type hjulstilling, da jeg ikke finner de trygge og stabile nok.Men det er jo bare meg da! :)

Kan gjerne dytte for deg :)

dytta litt :)

Har ikke testet den 4ME, men kan absolutt anbefale Chicco Liteway :) Vi hadde den med til Spania nå i september og den var helt superduper! Og mini digger den også - han er stadig vekk borte å klår på den og vil ha den med ut på tur :) Også har vi den som er blå/turkis, synes den var så kul i fargene! Kjøpte på Babyshop, de har den til 1299,-

CrazyBeautiful skrev:
Vi vurderte den, men endte opp med Maclaren Techno XT. Jeg tror kanskje HvitSnø har pratet om akkurat den vognen, så håper du får svar av henne.

Ingen over, ingen ved siden! Beste trillen evvvvvvver!!!
Joda, den er dyr, men den er SÅÅÅ verdt det!!

Ariana skrev:

CrazyBeautiful skrev:

Ingen over, ingen ved siden! Beste trillen evvvvvvver!!!
Joda, den er dyr, men den er SÅÅÅ verdt det!!

Ikke noe som ikke er bra med den.

Back
Topp