4ME fusion eller zero2four breeze?

mammabee

Glad i forumet
Skal shoppe oss reisetrille og har blitt anbefalt 4ME fusion, men plutselig så jeg at zero2four breeze er veldig lik... er det noen som vet forskjellen? Eller har prøvd de ut?

Vi har 4me fusion og er greit fornøyd med den, veier lite, enkel å ta med seg, eldste sover godt i den samtidig som den tar liten plass. Den er ikke verdens beste å trille i siden håndtaket er lavt (hvis dere er høye da), men det går greit. Har ingen erfaringer med den andre, så den vet jeg lite om.

Jeg tror de er ganske like, de har bare forskjellig navn (og pris). Barnas hus har tilbud på Zero2four nå til 999,- 

JA de ser veeeldig like ut..
Men er det noen her som har Zero2Four vogna?

ingen vet?!

*Skorpion84* skrev:
Vi har 4me fusion og er greit fornøyd med den, veier lite, enkel å ta med seg, eldste sover godt i den samtidig som den tar liten plass. Den er ikke verdens beste å trille i siden håndtaket er lavt (hvis dere er høye da), men det går greit. Har ingen erfaringer med den andre, så den vet jeg lite om.

Har du prøvd å trille den med MaxiCosi cabriofix setet på? Hvordan fungerer det i tilfelle? Vi vurderer denne som en ekstra trille nå, men siden det kommer en liten en til om et par uker, tenker jeg det er greit å ha en "bilstol-trille" til butikk-og senterbruk også, og greit å bare måtte kjøpe en.

mammabee skrev:
JA de ser veeeldig like ut..
Men er det noen her som har Zero2Four vogna?

Kan man feste MaxiCosi cabriofix på den? Vi vurderer nemlig også 4Me Fusion, og én av grunnene til det er nemlig det med at setet kan festes på den.

Ja tror jeg har lest at man kan feste maxi cosi på...

Jeg har zero2four trilla. Det følger med adapter til maxi cosi, regntrekk og transportbag når man kjøper den. 
Jeg har bare brukt den en gang til snuppa mi, og skal ha den med på tur til Spania nå, så har ikke masse erfaring med den, men er fornøyd så langt! Et stort pluss er at den går inn i hattehylla på flyet :)

Er ikke håndtakene forskjellig da? Standard trillehåndtsk på zero, mens det er tvers over på fusion. Vi har fusion og er veldig fornøyd.

Back
Topp