Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, med første. Kommer ikke til å bruke penger på det igjen. Anbefalt er vel mellom uke 24 og 32Noen her som har tatt 4d ultralyd? Anbefales det? Noen som vet hvor langt man burde være på vei for å få mest ut av det?
Hvorfor kommer du ikke til å bruke penger på det igjen?Ja, med første. Kommer ikke til å bruke penger på det igjen. Anbefalt er vel mellom uke 24 og 32
Synes ikke det var verdt detHvorfor kommer du ikke til å bruke penger på det igjen?

Ville bare si at jeg har vært på 3D/4D i dag, er 26+4, og jeg syns det var sååå verdt det!Noen her som har tatt 4d ultralyd? Anbefales det? Noen som vet hvor langt man burde være på vei for å få mest ut av det?
Det føltes helt sykt ut å kunne se han så godt, og følte vi knyttet oss veldig til babyen med å ta den timen. Tror storesøsteren vil forstå mye mer av disse bildene også. Vil virkelig anbefale
Så kjekt! Har du lyst til å dele bilde så vi får en pekepinn på hvordan det var i uke 26? Vet de sier mellom uke 28-32 ish men man blir jo litt usikker når det er lurtVille bare si at jeg har vært på 3D/4D i dag, er 26+4, og jeg syns det var sååå verdt det!Det føltes helt sykt ut å kunne se han så godt, og følte vi knyttet oss veldig til babyen med å ta den timen. Tror storesøsteren vil forstå mye mer av disse bildene også. Vil virkelig anbefale
![]()
Så kjekt! Har du lyst til å dele bilde så vi får en pekepinn på hvordan det var i uke 26? Vet de sier mellom uke 28-32 ish men man blir jo litt usikker når det er lurt
Fikk veldig mange gode bilder, og videoer! Jeg var redd det skulle være for tidlig, men hun sa det var perfekt tidspunkt da det var større sjans for at han snudde seg i en god posisjon nå. Jeg er veldig fornøyd. Fikk flere hvor man ser han enda bedre, men ønsker å ha de for oss selv
Jeg vil anbefale etter min erfaring fra i dagSå fantastiske bilder! Kanskje vi og må kjøre på snart da! Har akkurat passert 27 uker.![]()
Jeg var redd han skulle ha for lite underhudsfett til å se «trekkene» hans, men ble såå positivt overrasket
han veier omtrent akkurat 1 kilo nå, kan tydelig se likheter hos storesøsteren.Åh, så kjedelig! Jeg har morkaken bak, så vet ikke hvordan det er da den ligger fremme dessverre..Åå jeg har så lyst å ta en 3d ultralyd, men er lang reisevei og jeg har morkaken fremme.. typisk om han da ligger feil til..![]()
Skal være heldig om jeg får et bra bilde da eller får se noe i det hele tattÅh, så kjedelig! Jeg har morkaken bak, så vet ikke hvordan det er da den ligger fremme dessverre..

Du kan jo eventuelt ringe å forhøre deg litt da, vil tro det skal være mulig med morkaken foran ogsåSkal være heldig om jeg får et bra bilde da eller får se noe i det hele tatt![]()
Er ikke mange gangene i livet man går gravid, så er jo verdt å undersøke litt.