48.000 kroner

Tror ikke vi brukte så mye. Fikk vogn og seng, og fikk tak i bilsete og base i Sverige til billigere penge enn i Norge. God kurs var det da også.

I tillegg til at vi ønsket oss ting til jul og fikk vognpose blant annet da.
 
Tror nok vi bikker det lett ja... gjorde dog ikke det med nr 1, 2 eller 3.
 
Har ikke regnet på det, men nye vogner, bilstoler, sprinkelseng og vugge med madrass, dyner, vognposer, sengesett, Stokke stol med sete, vippestol, klær, baby nest, lammeskinn, morsmelkserstatning+flasker+sterilisator (kunne ikke amme), leker så tror jeg fort at denne summen går over 48 000..
 
Langt ifra. Har ikke brukt halvparten en gang :p
 
Vi har brukt halvparten, kanskje. Kjøpt brukt, arvet og fått i gave har tatt mye av kostnadene for oss :)
 
Var ikke i nærheten engang. Fikk så himla mye nytt en gal bestemor vet du haha , gaver og arvet. Libero hadde bleie krig , så betalte vel 40 kr for en eske eller noe. Hamstra bleier for 2 år , så hadde bleier til 2 barn haha...
 
Vi skal begynne å handle inn om noe uker nå, blir spennende å se hva vi ender opp på.
Jeg er ikke fremmed for å kjøpe brukt :)
 
Brukte sikkert det og vel så det ;)
 
Regnet ikke på det, men vet ikke om vi nådde den summen. Jo, kanskje. Liberobleier og mme koster... Pluss all den kjøpematen. Andremann var en god del billigere, ja :p
 
tror nok vi var oppe i den summen ja. mest pga sykt dyr morsmelkerstatning. syntes faktisk det bør være gratis til de som ikke kan amme
 
tror nok vi var oppe i den summen ja. mest pga sykt dyr morsmelkerstatning. syntes faktisk det bør være gratis til de som ikke kan amme
Men hvis du måtte ha melkefri mme, så kunne man vel få det på blå resept?
 
Har nok brukt mye mer trur eg :)
Har ikkje notert ned alt :p
 
Back
Topp