.

eg kan godt sjønne at dere lurer, vi lurer ganske oft sjøl. kordan an får ting til...... an tok et skrujern å vipte av lokket,,,,,, men far å sønn e gode venner asså, de har snakket sammen ............. men klart an blei frustrert me hadde stressa heile dagen..............

å ein ting til . de som seier de ikke blir sinna ved uhell?????????????? ja eg har blitt sinna da han har sølt mekeglasset sitt ut, har eg sagt at an ska ha glasset på bordet å ikke jør d ,så får an sjeft

ORIGINAL: christina87

uhell kan skje den beste [;)] om enn er 4 år eller stor pappa.. [8|]

ORIGINAL: Malin!

ORIGINAL: snorkfrøknå

eg kan godt sjønne at dere lurer, vi lurer ganske oft sjøl. kordan an får ting til...... an tok et skrujern å vipte av lokket,,,,,, men far å sønn e gode venner asså, de har snakket sammen ............. men klart an blei frustrert me hadde stressa heile dagen..............

lokket på et malingsspann sitter GODT fast det, så akkurat det der har jeg veldig vondt for å tro..

og du sier litt lengre ned du blir sint og kjefter om han søler melkeglasset sitt, men hadde det vært deg selv som gjorde det så hadde du vel ikke gjort annet en å tørke det opp?

Barn er barn di, og uhell kan lett skje! Med mindre han sitter å heller ut glasset bare for morroskyld ser jeg ingen grunn til å hiisse seg opp.

Kan tenke meg det vanker mye kjeft i den heimen om dere blir forbanna over små filleting.

Et teppe kan kjøpes nytt, men om man kjefter og kjefter på barna over småting som i bunn og grunn er foreldrene sin egen skyld, vil det såklart sette spor i dem, og det kan ikke ordnes på.

Jepp. OG dessuten står det i HI at faren helte maling i brettet og snudde seg.. Da har jo ikke ungen tatt av lokket på bøtta! Så her er det mye muffens..

HERREGUD!

Har dere ikke annet å drive med enn å diskutere sånne filleting?????[8D][8D][:'(][:'(]

d va eg som hadde misforstått, an opna faktiskt malingen sjøl, spannet va i plastikk, noe nytt de har bjynt me, ..    selfølgeligt sjefte me kje visst d e et uhell med melka, men vi har en unge som faktiskt kan gjøre slikt i ren vilje, å fare sjelte kje akkurat ut ungen da, men an ba an om å dra seg ut av rommet, an måtte jo rydde oppi dette, , å eg fatte gått at an blei sinte........... men nå ska me ha kose kveld med senga i stua å se teinefilm, så tro d eller eiiiiiiiiiiiiiiiii, me har det veldigt koseligt ilag............. herregus såm folk vrir på ting......

Stakkars gutten, han gjorde det sikkert ikke med vilje. Men skjønner jo at det er ergelig.

Back
Topp