44 barn

Tia**

Glad i forumet
Er det på min avdeling. I morgen har jeg vært i jobb i 2 uker og det i ny jobb. Og det er sykt koselig[:D][:D][:D]
Har jobbet i helsesektoren i 10 år ( ved siden av studier osv) men må si barnehage er noe helt for seg selv !! Masse positiv energi,herlige barn og ikke minst masse lek[:D][:D][:D]
Tenk  å begynne arbeidsdagen med Lego[:D][:D][:D].

Anbefales !!!!

Og ¨å også hærlig å....

Det høres ut som du storkoser deg i[:D] Herlig[:D]
Har selv begynt å kikke etter jobb i barnehage[:)]

Så bra du trives!! [:D]

jeg er lærer.. innen atferdsproblematikk bl.a. og nå har jeg vært to dager på barnehagetilvenning med småen.. du kan si det sånn at jeg skjønner godt du er fornøyd!!!!!

Så kjekt og høre!
[:D]

Lurer på om jeg også ender opp i barnehage når jeg skal tilbake i jobb?

Helt herlig å jobbe i barnehage!!!!

Jobber selv som pedagogisk leder, og kunne ikke tenke meg noe annet (ennå) og jeg har prøvd mange ulike yrker. :DDD

Tenker å ta litt ekstra utdanning etterhvert i tillfelle man vil endre yrke når man blir eldre, selv om det ikke kommer til å skje på mange mange år, hvis man ikke plutselig må da.

ORIGINAL: karrol

Helt herlig å jobbe i barnehage!!!!

Jobber selv som pedagogisk leder, og kunne ikke tenke meg noe annet (ennå) og jeg har prøvd mange ulike yrker. :DDD

Tenker å ta litt ekstra utdanning etterhvert i tillfelle man vil endre yrke når man blir eldre, selv om det ikke kommer til å skje på mange mange år, hvis man ikke plutselig må da.

Så bra[:D][:D] Utdannelse er alltid greit å ha, så har man litt ekstra kjøtt på beina[:D] 

Så kjekt. Jobber selv i barnehage og synes at det ar verdens beste jobb. Snuppa kommer nok til å få leke masse der etterhvert også[;)]

Back
Topp