!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

momy

Elsker forumet
denne gangen prøvde jeg å holde meg borte fra dere (har bare vært innom 5-6 ganger[;)]),ikke tenkepå det,hgeller konsentrere meg om at jeg skal gifte meg til neste år og planlegge bryllup! [:D] ikke telte jeg dager og hadde det ikke væt for at jeg hadde min første runde med pergo,så hadde jeg heller ikke visst når EL skulle være,men den visste jeg jo da sånn ca.
på fredag tok jeg en test... negativ...! ja,ja typisk tenkte jeg. idag tok jeg en til ( for man tar jo de man har før man helt gir opp[:D]),mine ord etter 1 minutt etter jeg tok den var: oh shit, oh shit,oh shit!!!!!!!! for første gang siden jeg slutta på prevensjon i mars i fjor,hadde min test TO streker!!!!!!!!!![:D] men det var veldig svakt og jeg tør IKKE tro det helt før en lege sier det! [:)] dette er helt sykt og jeg håper så at dette går! så da hjelper det visst å ikke tenke på det som ALLE sier,men som er sinnsykt vanskelig å gjøre!!! [:D] herregud......... skjønner ingenting jeg nå!

Så spennende da- jeg drister meg til et lite gratulerer og ønsker deg lykke til! Kanskje sees vi i terminklubben for mars?

Kult!!!Gratulerer!!!!

Spennende!!!

Gratulerer

en strek er en strek så gratulerer så mye[:D]

Back
Topp