41uker i dag...

cloetta

Forelsket i forumet
Ja, da var jeg kommet til 41 uker.[8|]
Hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge. Jeg har vært klar til å føde i over en måned nå. Så nå er jeg LEI.
Alt er visst fint med lillegutt så da får jeg fortsette å gå slik til jeg er 18 dager over terminen før de setter i gang fødselen. Terminen var 17. februar.... Da blir det mars før jeg får treffe gullgutten min!!
Føler at det ikke er mening i å gå slik. Ungen er jo ferdig, og jeg er så utrolig sliten og lei.
Gråter en skvett når jeg tenker at det kan gå to uker til
Skal jo egentlig være glad for at alt er bra og prøve og tenke mer positivt, men det er så vanskelig for jeg har gjort det så lenge allerede. Har hele tiden fått høre at jeg nok ikke kom til å gå ut januar...
Vel, der tok de skammelig feil!

Det blir jo ikke regnet som overtid før man er fjorten dager over terminen, men jeg er trollbundet av den datoen....og tenker overtid fra terminen, jeg....

Godt å få ut litt frustrasjon.

Ha en fin dag![:D]

18 dager over!!!! Det er jo helt hårreisende at de vil at du skal gå så lenge over termin. Kan jeg spørre om hvilket sykehus dette er??

Huff, skjønner godt at er lei! Jeg blir helt sjelven på å gå over termin.

Sender masse trøsteklemmer!

Prøvd å iverksette tiltak for å sette igang fødselen på egen hånd?? [;)]

Ikke for å skremme noen, men går du lenger enn 10 dager over tida øker faren for komplikasoner.

Sett dokumentar om det på skolen, og noen professorer stod fram og sa at etter 10 dager må fødselen settes igang.

Og det er 10 dager etter terminen!

Jordmora sa at jeg skal på kontroll igjen og en uke, da tar hun ny ul for å sjekke at det er nok fostervann og at lillegutt har det bra. Hun sa at dersom alt forholdt seg like greit som nå, så kunne jeg gå til 7. mars...

He, he, iverksette tiltak....
Det eneste jeg ikke har gjort er vel avføringsmidler og rødvin.
Ellers tror jeg at jeg har prøvd det utroligste. Men jeg er åpen for forslag...[;)]
Skal koooose med samo igjen i kveld...

Må du gå i to uker til??? Ehh? skal de ikke sette i gang etter 10 dageR?? Moren min gik 3 uker overtid og jeg døde nesten.. Navlestrengen var nesten kuttet av.. mmm..

Trodde det var maks 14 dager over jeg...[8|]
Stå på ditt så kanskje de er enige om litt tidligere- er da ikke bra for unge nå kommer så sent!!!

Skjønner deg godt jeg.
Gikk selv 10 dager over med nr en og har aldri hatt det værre. Håpet hver dag at han skulle komme.
Lykke til og håper at han kommer snart.
Klem

Back
Topp