41 fullgåtte uker..... :/

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Gaaaah......... tenk å være 41+0 i dag :( Helt stille i natt. Jeg synes det er skikkelig psykisk tungt at jeg snart er MER på overtid i forhold til førstemann! :( Det er jo ikke SÅ lenge siden jeg fødte førstemann, så jeg synes det er rent ufint....

Jeg har overtidstime på sykehuset på mandag, og jeg synes det begynner å nærme seg. Jeg vil aller helst ikke bli satt i gang....

Huff, så kjedelig :(:( Sender deg masse fødestøv, jeg er sikker på at du får din lille skatt i helgen! :)

Du har iallfall aldri vært så nærme som nå ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Sniker litt..
Men det jeg TRUR satt gang min fødsel er rosiner! :p Ei venninne av meg tipsa om det og sa at ho satt og spiste det, så jeg løp i butikken og henta litt rosiner.
Og vi fødte samme dag! :p
Ho var også litt over en uke på overtid.
Når sant skal sies så ble jeg også strippet, men det ble ikke ho.

Vet at den ventinga er noe skit så jeg prøver å sende deg masse fødestøv også må du ha masse lykke til! :)

Så kjedelig å gå å vente på overtid :( Håper du slipper flere dager nå! :)

Føler så intenst med deg!! Holder på å forgå selv! Heia deg og bebis!

Føler også med deg! Termin i dag! Og for hver dag som går så får jeg mindre og mindre lyst å føde, fokuserer så mye på det:/

Jeg har gått over 13 og 11 dager, så vet GODT hvordan det føles om det er noen trøst :) Min erfaring er at første uka over er mye verre enn andre, for da nærmer det seg uansett :) Så slapp av mens du kan, snart hagler nok riene over deg om du er klar eller ikke :)

Føler også med deg! Termin i dag! Og for hver dag som går så får jeg mindre og mindre lyst å føde, fokuserer så mye på det:/
Samme her, nesten helt angst til tider :s

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg vet etter sist jeg gikk overtid at dette er seige dager!!!! Krysser fingrene for at alle dere som er på og over termin får gullene snart :) :) :)

Uff, jeg tror så gjerne den uka er seig ja! Håper inderlig skatten din finner ut at verden her ute ikke er såå farlig, og bestemmer seg for å komme ut til dere så fort som mulig! Du får fortelle hn at mamma skal ta godt vare på skatten sin også utenfor magen, det skal gå så bra atte :)

Masse lykke til!

Huff, kjenner til følelsen! Er bare en dag over jeg da, men tenker mye på at jeg vil unngå igangsettelse. Bare venter på at kroppen skal sette i gang, men det skjer jo ikke.. :-/ må vel bare prøve å slappe av mest mulig, og prøve å ikke være stresset og anspent.. :-)

Forstår deg godt! Håpe det skjer noe veldig veldig sooon!!;):D <3

Ganske frustrerende til tider ja!! :( små deppa av å gå hjemme nå :/.
Men i løpet av neste uke er de jo ute!! :)
Men tvi tvi for før vi skal ha o.kontroll!

Back
Topp