40+

Blaalyset

Flørter med forumet
Hvor mange av oss er 40+ her inne tro?
Fikk mine første 3 i 20 årene og ganske sjokkert (og skremt) over å plutselig være gravid i en alder av 42!
Regner med dette blir en helt annen reise denne gangen! Pluss risikoen for SA er absolutt tilstede...

Akkurat blitt 40 her. Åtte år siden forrige svangerskap, så det føles som første gang :happy: Godt å se at vi er flere. Føles litt crazy å hive seg utpå igjen :nailbiting:

Akkurat blitt 40 her. Åtte år siden forrige svangerskap, så det føles som første gang :happy: Godt å se at vi er flere. Føles litt crazy å hive seg utpå igjen :nailbiting:
Ja for vår del (ny mann) så var ikke dette planlagt. Så sjokk og vantro (og en bitteliten sommerfugl i magen) her I huset. Håper alderen behandler oss bra

Jeg blir 42 senere i år :)
Fikk et barn da jeg var 27, og startet på nytt med ny mann da jeg var 37 og fikk enda en da jeg var 39, så dette blir min nummer 4 - hvis det holder helt inn.
Har opplevd MA/SA 3 ganger de siste 2 årene, så klarer ikke å slippe gleden løs helt enda.

Jeg blir 42 senere i år :)
Fikk et barn da jeg var 27, og startet på nytt med ny mann da jeg var 37 og fikk enda en da jeg var 39, så dette blir min nummer 4 - hvis det holder helt inn.
Har opplevd MA/SA 3 ganger de siste 2 årene, så klarer ikke å slippe gleden løs helt enda.
Den frykten er fryktelig tung å bære, føler med deg. Har mistet to ganger selv de siste mnd...

Den frykten er fryktelig tung å bære, føler med deg. Har mistet to ganger selv de siste mnd...
Siste gang ble det oppdaget på ordinær tidlig ultralyd, etter ul i uke 8 og 10 der alt så bra ut, så nå vet jeg ikke når jeg skal tro at det går bra. Klarer ikke å sette meg opp på terminlista enda, for vil ikke måtte fjerne navnet mitt enda en gang fra en liste.
Men håper veldig at det går bra denne gangen :)

Siste gang ble det oppdaget på ordinær tidlig ultralyd, etter ul i uke 8 og 10 der alt så bra ut, så nå vet jeg ikke når jeg skal tro at det går bra. Klarer ikke å sette meg opp på terminlista enda, for vil ikke måtte fjerne navnet mitt enda en gang fra en liste.
Men håper veldig at det går bra denne gangen :)
Krysser fingrene for deg og oss :love2

Akkurat det samme jeg tenker. Det går så fort galt med oss som er litt "oppi åra". Så jeg bare venter litt og ser hva som skjer.

Er akkurat fylt 41 år. Gravid for andre gang, første gang var jeg 24 år, så det er en stund siden! Dette blir mitt femte barn, da jeg har tvillinger sammen med ekskona (som hun fødte) og en baby på snart 11 mnd. sammen med ny samboer (som hun fødte).
Eldstemann er 16 år og tvillingene blir 14 i juni.
Jeg har vært gjennom IVF begge gangene, den siste gangen nå hadde vi flere forsøk, men den satt på siste fryseforsøk. Håper den sitter! Blir nervøs når man er litt «eldre» og man er i kategorien høyrisiko, der man selvfølgelig bekymrer seg litt mer i forhold til SA og slike ting.. Og, veldig rart å være gravid så mange år etter første

Back
Topp