Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å se at vi er flere. Føles litt crazy å hive seg utpå igjen 
Ja for vår del (ny mann) så var ikke dette planlagt. Så sjokk og vantro (og en bitteliten sommerfugl i magen) her I huset. Håper alderen behandler oss braAkkurat blitt 40 her. Åtte år siden forrige svangerskap, så det føles som første gangGodt å se at vi er flere. Føles litt crazy å hive seg utpå igjen
![]()
Den frykten er fryktelig tung å bære, føler med deg. Har mistet to ganger selv de siste mnd...Jeg blir 42 senere i år
Fikk et barn da jeg var 27, og startet på nytt med ny mann da jeg var 37 og fikk enda en da jeg var 39, så dette blir min nummer 4 - hvis det holder helt inn.
Har opplevd MA/SA 3 ganger de siste 2 årene, så klarer ikke å slippe gleden løs helt enda.
Siste gang ble det oppdaget på ordinær tidlig ultralyd, etter ul i uke 8 og 10 der alt så bra ut, så nå vet jeg ikke når jeg skal tro at det går bra. Klarer ikke å sette meg opp på terminlista enda, for vil ikke måtte fjerne navnet mitt enda en gang fra en liste.Den frykten er fryktelig tung å bære, føler med deg. Har mistet to ganger selv de siste mnd...
Krysser fingrene for deg og ossSiste gang ble det oppdaget på ordinær tidlig ultralyd, etter ul i uke 8 og 10 der alt så bra ut, så nå vet jeg ikke når jeg skal tro at det går bra. Klarer ikke å sette meg opp på terminlista enda, for vil ikke måtte fjerne navnet mitt enda en gang fra en liste.
Men håper veldig at det går bra denne gangen![]()

Så vondt å leseBlir 41 i løpet av sommeren, andregangs gravid. Men første endte i senabort pga trisomi21 ble oppdaget på Nipt testen. Så er ganske frynsete i nervene for at dette skal gå bra denne gangen...
Har en nesten 3-åring fra før, og mistet i en SA i september. Så veldig nervøs denne gangen