Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir 41 i april og venter mitt første barnNoen over 40 her?
Har dere barn fra før?
Var det planlagt denne gangen?
Selv har jeg 3 og var ferdig (og singel)
Men uventet gravid nå.
Mitt første barn er også prøverørEr 42 og venter mitt første barn etter mange år med prøving, så flere år med IVF. Aldri kommet så langt som nå, så forhåpentligvis vil det gå hele veien denne gangen.
Er 42 og venter mitt første barn etter mange år med prøving, så flere år med IVF. Aldri kommet så langt som nå, så forhåpentligvis vil det gå hele veien denne gangen.
Vi har også vært gjennom noen lange år med utredning for infertilitet og IVF. Lille i magen er et resultat av fryseforsøk etter å ha vært gjennom to egguttak, overstimulering, gjentatte spontanaborter, en «missed abortion» med påfølgende ufullstendig medisinsk abort og deretter utskrapning… men til slutt gikk det altså!Mitt første barn er også prøverørFøler med deg. Det er en tung prosess. (Ble totalt 8 år med prøving og ivf før jeg fikk min første).
Og nettopp pga prøverørs prosessen at jeg ikke klarte å ta abort nå. Selvom det ikke var noe ønske å få flere.