40+ ??

Noen over 40 her?

Har dere barn fra før?
Var det planlagt denne gangen?

Selv har jeg 3 og var ferdig (og singel)
Men uventet gravid nå.
Jeg blir 41 i april og venter mitt første barn

Er 42 og venter mitt første barn etter mange år med prøving, så flere år med IVF. Aldri kommet så langt som nå, så forhåpentligvis vil det gå hele veien denne gangen.
Mitt første barn er også prøverør ❤️ Føler med deg. Det er en tung prosess. (Ble totalt 8 år med prøving og ivf før jeg fikk min første).

Og nettopp pga prøverørs prosessen at jeg ikke klarte å ta abort nå. Selvom det ikke var noe ønske å få flere.

Er 42 og venter mitt første barn etter mange år med prøving, så flere år med IVF. Aldri kommet så langt som nå, så forhåpentligvis vil det gå hele veien denne gangen.
Mitt første barn er også prøverør ❤️ Føler med deg. Det er en tung prosess. (Ble totalt 8 år med prøving og ivf før jeg fikk min første).

Og nettopp pga prøverørs prosessen at jeg ikke klarte å ta abort nå. Selvom det ikke var noe ønske å få flere.
Vi har også vært gjennom noen lange år med utredning for infertilitet og IVF. Lille i magen er et resultat av fryseforsøk etter å ha vært gjennom to egguttak, overstimulering, gjentatte spontanaborter, en «missed abortion» med påfølgende ufullstendig medisinsk abort og deretter utskrapning… men til slutt gikk det altså! :Heartred
Forstår valget ditt.

Back
Topp