40 uker!

Kokosnøtt

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Da var jeg jammen plutselig 40 uker på vei. Nå nærmer det seg virkelig. Bare nå de siste få dagene har jeg kjent store forandringer på kroppen. Jeg føler meg vanvittig tung, og ikke for å snakke om hvor vondt jeg har i skrittet! Det er så vidt jeg får vugget meg framover nå. Helt vanvittig vondt å bruke noe som helst styrke fra beina, kjennes jo ut som jeg snart detter fra hverandre nedentil. Liker ikke dette helt, nå gleder jeg meg så mye til å fungere normalt igjen og til å klare å sprette meg ut og inn av senga! Hvordan ligger det ann med dere andre damer? Og hvor langt er dere på vei?

Lykke til i innspurten! Er egentlig 37+5 i dag, men her er frøkna allerede 11 dager :) tiden flyr jammen!

38+5 her, og fortsatt i ganske grei form. Jordmor kommenterte det da jeg var på kontroll i forrige uke faktisk, og hun kom ut i venterommet for å hente meg. "Oi, det var en som spratt lett opp til å være så høygravid!". Håper det holder seg sånn helt ut :).

Kjenner riktignok økende nedpress og tyngdefølelse jeg også, og begynner å slite med å bøye meg ned for å ta opp ting fra gulvet. Nå kommer jeg ikke ned uten å bøye knærne og sett meg på huk hehe..

Har fortsatt god tid og syns det er helt greit om babyen venter en ukes tid før den kommer ut (sier jeg nå i alle fall :-)). Jeg nyter dagene hjemme med storesøster i barnehage og mannen på jobb :)

40+1 her, alt har vært tungt lenge, men merker spesielt de siste ukene har det vært veldig vondt å snu seg i senga og komme seg ut av senga. Håper det ikke er lenge igjen nå :) Har vell snart tenkt i to uker at nå kam.det skje når som helst, kanskje ikke så lurt for nå er jeg dritlei og føler jeg har gått langt over termin selv om jeg ikke har det :o

Er 39+4. Har egentlig hatt det veldig lett hele veien, men har de siste par ukene merka at å snu seg i senga og komme seg opp av sofan er litt tungt. Føler meg som en skilpadde som ligger på skallet sitt. Så jeg gleder meg virkelig til han velger å komme :D

37+2 nå.
Er veldig sliten og lei. Sliter så med bekkenløsningen, spesielt om natten. Da får jeg lammelser i bena.. Sliter også med myyyye sammentrekninger, så minimalt med søvn.
Er så utslitt nå, at hjernen henger ikke med lenger i det heletatt.
Får heldigvis oppfølging, og håper virkelig at sykehuset ser at jeg ikke kan gå på mye overtid. For det makter jeg rett og slett ikke.

Jeg forsøker jo å kose meg siste tiden, men er veldig vanskelig.
Har sakt en god stund til mannen at det blir ikke flere barn på oss, og det tror jeg at er sant også.
Det har vært altfor tøft til at jeg vil igjennom dette engang til.

Her er formen fortsatt fin, eneste er at jeg synes 3 uker hjemme er lenge nok, begynner seriøst å kjede meg...hadde jeg fått lov å jobbe hadde nok dagene gått litt fortere:p 40+5 i dag.

36+5 og jeg begynner å kjenne det tyydelig på kroppen.. Får ikke sove om nettene, og bare det å gå på butikken rett nedi gata er ett slit.. Senest idag stønnet jeg høylytt i frysedisken da det stakk i hufsa :p Folk snudde seg og så på meg, men det er vel ikke så rart, haha! Etter uke 37/38 kan det skje, synes jeg, for jeg vet ikke om jeg orker 4-5 uker til med dette..

Da var jeg jammen plutselig 40 uker på vei. Nå nærmer det seg virkelig. Bare nå de siste få dagene har jeg kjent store forandringer på kroppen. Jeg føler meg vanvittig tung, og ikke for å snakke om hvor vondt jeg har i skrittet! Det er så vidt jeg får vugget meg framover nå. Helt vanvittig vondt å bruke noe som helst styrke fra beina, kjennes jo ut som jeg snart detter fra hverandre nedentil. Liker ikke dette helt, nå gleder jeg meg så mye til å fungere normalt igjen og til å klare å sprette meg ut og inn av senga! Hvordan ligger det ann med dere andre damer? Og hvor langt er dere på vei?

Jeg er 36+4 ☺️ merker at det blir tyngre nå! Mye nedpress og stikking nedentil. Må rulle meg ut av seng og sofa, ingen fungerende magemuskler. Det å få kroppen "tilbake blir fantastisk " Kan bare tenke meg hvordan det blir i uke 40! Håper han holder seg der inne så lenge

Men alt i alt: ELSKER å være gravid❤️❤️ kjenne romsteringen i magen, hikkingen, det å få et Glimt av seg selv i speilet med enorm mage og bli like overrasket hver gang... Fantastisk! Lykke til vidre!

38+0 og det er tungt, og ha underskudd på søvn, og kraftig bekkenløsning.
Har hatt skikkelige maserier i dag som kom jevnt, og trutt over noen timer, og jeg tenkte JA nå er det endelig litt action her kansje bare kansje jeg for en gangs skuld får før termin. Men så roet det seg helt gitt :( Men men kan jo håpe at jeg i alle fall modnes :p

Back
Topp