40 uker!!

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Ja jenter, idag er jeg faktisk 40 uker gravid[:D][:D][:D] Gud så fort dette svangerskapet har gått[:D]

Og slik ser kula mi ut idag

Så stor og fiin mage! [:)][:)]

Kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av jeg. Dere er jo snart fødeklare hele gjengen jo! [;)]

Lykke til med den siste tiden av graviditeten! [:)]

Har lurt på deg i det siste, om du kanskje hadde født allerede! Så fin mage!! Håper du slipper å vente lenge, bare to dager til termin (heldig du er, selv syns jeg dette svangerskapet går utrolig sakte, er kjempesliten og gleder meg bare veldig til permisjon....). Lykke til med fødsel og alt![:)]

spennende!! lykke til i dagene fremover [:D]

Oi, dette har gått kjempefort! Føler ikke det er så lenge siden du fortalte du er gravid[8D] Du får nyte siste del av svangerskapet og samle masse krefter til lillegutt kommer[:)]

Kjenner at nå i november savner jeg ekstra mye når Kjetil var baby, og spenningen før jeg fikk ham[:D] Savner babytid og permisjon kjempemye! [:D]

Nydelig mage![:)][:)][:)]

Kjenner jeg blir litt sjalu på de 40 ukene dine.[8D]

Lykke til med kommende fødsel, nydelig mage, og det har virkelig gått fort! Kjennes som om det var i går du fortalte oss at du var gravid [:)]

Klem til deg [:)]

ORIGINAL: *Carine*

spennende!! lykke til i dagene fremover [:D]

Så fin mage[:D] lykke til fremover, gleder meg til å høre hvordan det går [:)] i ikke munst til å se bilde av den lille[:)]

ORIGINAL: *Ann Helen*

Så fin mage[:D] lykke til fremover, gleder meg til å høre hvordan det går [:)] i ikke munst til å se bilde av den lille[:)]

Back
Topp