40 uker.

sånja

Gift med forumet

hufff... snuppamiiii... [&o] jeg som logga meg på nå (etter å ikke har vert pålogget siden tordag)... håpet virkelig jeg slapp å se denne tråden.... heier på deg!!!

Heia heia Sånja!!! Ikke lenge igjen...........skjønner du er lei!

Kom deg ut din stae baby!!!

Tror kanskje denne babyen har arva litt stahet og treghet av faren sin...[8D] Vi skylder på han.. *-denger løs på mannen*[>:][8D]

hei snuppa!!!

h*n kommer snart skal du se! det skjer plutselig!!

tro meg! SLAPP AV OG IKKE VENT!
Nyt det du har igjen av tid til å ta det med ro!

Glad jeg tok det med ro de siste dagene,
og ikke gjorde masse! trengte litt hvile før det brakte løs!

Sender resten av fødestøvet mitt og har noen rier igjen,
de kan du gjerne få!!! [8D]

19 dager igjen[8D] Er det ikke oppmuntrende snuppa??! [8D][:D]

[;)] nå skal du se at torsdagen har han kommet ut[;)]

men signerer alle andre her, kos deg og nyt å være alene og gjøre akkurat som du vil noen dager til! kan tneke meg det blir travelt når han kommer...

se på masse serier med noe, strikk, hekle, lag kort... kos deg med det i et par dager til, så skal du se d starter på onsdagskveld[:-]

Det nærmer seg jo fort nå [;)] men jeg vet alt om det å være utålmodig på slutten. Her kom eldstemann 16 dager før termin og minstemann 8 dager over termin. Kan tro det var 24 laaaaange dager. Jeg som var så sikker på at jeg skulle få før også andre gang [8D] [&:]

Men ventetiden er snart over nå, nyt den siste tiden så godt du kan [;)]

Jeg nyter den siste tida max, det skal dere vite!!![;)]
Anna er jo blitt såpass stor, er så flink å legge seg, sover hele natta..
Dagen går omtrent sånn:
Leverer snuppa i bhg så reiser jeg hjem, sitter på datan litt, ser TV, sover formiddagslur, spiser godteri og drikker brus!!![;)][8D] Henter snuppa, lager middag. Koser oss med litt TV, ute og leker før hun legger seg. Så er det sofatid resten av kvelden..[8D]

Rot er rot, og skit er skit her i hjemmet...[8D]

Men lei av å ha det vondt, ikke få til å gjøre noe.... Gleder meg til å få kropen min tilbake!!!

Back
Topp