• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

40 uker och strippet!

mammas_elskling

Forelsket i forumet

Jahopp idag är jag 40 uker på vei och ingen bebis :/. Men var hos jordmor idag och hon strippa mig. Gjorde inte ett dugg ont! Jag va så pass moden att hon trodde att efter de här så kunde de sätta igång. Om bebis vill såklart för de är ju han som bestämmer. Men det är redo "där nere" allafall. Hon sa att ja var vartfall 2 cm nu efter hon töjde lite. Har molande mensvärk och hoppas de tar sig upp och blir ordentliga rier utöver dagen :D Kryssar fingrarna.

åååh....Jeg er 1 dag på overtid nå....og har rier av og til, men så blir de bare borte...også kommer de tilbake...

Slitsomt!!!! og på sykehuset sa de at jeg måtte bare vente...Jeg er så leiii av å vente!

Stakkare! Hoppas de sätter fart ordentligt snart! Ja bara mer och mer ont. Är igentligen jätte trött för jag fick inte sova inatt. Men får inte sovit nu. Magen är stenhårt och känner mig allmänt oväl.

Håper det setter fart til deg også... :) Så vi får ut disse små menneskene vi har laget ;)

Back
Topp