40 uker idag:)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
2 dager til termin, håper det skjer noe snart :) skal til jm i morgen også :)

Har termin i morgen og skal til jm på onsdag! Håååper det skjer noe før den tid men det ser jaggu dårlig ut.. Merker det tærer på humøret for hver dag som går.. Hadde virkelig ikke lyst å gå på overtid denne gang selv om jeg belaget meg på det. Blir jo så utålmodig når det nærmer seg :)

Lykke til til deg så får vi håpe det skjer noe med oss begge! :) hehe

Termin 16 Juli

Har termin i morgen og skal til jm på onsdag! Håååper det skjer noe før den tid men det ser jaggu dårlig ut.. Merker det tærer på humøret for hver dag som går.. Hadde virkelig ikke lyst å gå på overtid denne gang selv om jeg belaget meg på det. Blir jo så utålmodig når det nærmer seg :)

Lykke til til deg så får vi håpe det skjer noe med oss begge! :) hehe

Termin 16 Juli

Håper også det skjer noe snart :) er kjedelig å vente :) har du ikke hatt noe tegn til at det skjer noe snart? ser ikke ut som det skjer noe her heller, eneste jeg har merket er hyppigere kynnere, men det trenger jo ikke bety så mye... .:/

Håper også det skjer noe snart :) er kjedelig å vente :) har du ikke hatt noe tegn til at det skjer noe snart? ser ikke ut som det skjer noe her heller, eneste jeg har merket er hyppigere kynnere, men det trenger jo ikke bety så mye... .:/

Nææ.. Har hatt ufattelig mye utflod de siste dagene og enda mer stikking i skjeden enn det jeg normalt har plus at på lørdag kveld fikk jeg noen smerter som minnet veeeeldig om rier men de kom ikke regelmessig, noen var veldig vonde og andre ikke så vonde og de kommer å går enda men det tar seg liksom aldri opp så det er vel bare maserier. Ellers er det ingen tegn.. Håper på blødning, vannavgang el kraftige rier men neeeeida! Hehe

Det er vanskelig å vite.. Er jo mange her inne har ikke hatt et eneste tegn før det plutselig startet. :) vi får krysse fingrene.. Er jo uansett ikke sååååååå lenge igjen men Gud så tregtdagene går :p

Termin 16 Juli

ja mer utflod har jeg hatt og. Men som du sier ja det er vanskelig å vite :) er formen din bra ellers? ja vi får krysse fingrene :D

ja mer utflod har jeg hatt og. Men som du sier ja det er vanskelig å vite :) er formen din bra ellers? ja vi får krysse fingrene :D

Nei.. Elendig. Bekkenet er helt umulig, eier ikke energi i det hele tatt, mye kvalm og alle disse vondtene rundtom. Såååå klar for å bli ferdig! Hehe.. Du da?

Termin 16 Juli

2 dager til termin her også. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig..:) men ingen fødselstegn gitt:(

-Gutt 27.01.2010 <3 -Termin 17.07.2013 <3

Om det er noen "trøst" så har jeg bøttevis med fødselstegn, men det kommer ikke noe unge av den grunn ;)

Er uansett ikke lenge igjen for oss nå :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Nei.. Elendig. Bekkenet er helt umulig, eier ikke energi i det hele tatt, mye kvalm og alle disse vondtene rundtom. Såååå klar for å bli ferdig! Hehe.. Du da?

Termin 16 Juli

Har ikke så mye plager, har litt vondter her og der innimellom og null energi her og :) men gjør absolutt ingenting produktivt blir mye tv titting og avslapning :)

Om det er noen "trøst" så har jeg bøttevis med fødselstegn, men det kommer ikke noe unge av den grunn ;)

Er uansett ikke lenge igjen for oss nå :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

huff det høres ikke noe moro ut det eller :/

2 dager til termin her også. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig..:) men ingen fødselstegn gitt:(

-Gutt 27.01.2010 <3 -Termin 17.07.2013 <3

vi får trøste oss med at det kan begynne uten forvarsel også da :)

Back
Topp