2 dager til termin, håper det skjer noe snart skal til jm i morgen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her Får håpe det skjer noe veldig snart for oss alle. Vil helst slippe overtid...2 dager til termin, håper det skjer noe snart skal til jm i morgen også
Har termin i morgen og skal til jm på onsdag! Håååper det skjer noe før den tid men det ser jaggu dårlig ut.. Merker det tærer på humøret for hver dag som går.. Hadde virkelig ikke lyst å gå på overtid denne gang selv om jeg belaget meg på det. Blir jo så utålmodig når det nærmer seg
Lykke til til deg så får vi håpe det skjer noe med oss begge! hehe
Termin 16 Juli
Håper også det skjer noe snart er kjedelig å vente har du ikke hatt noe tegn til at det skjer noe snart? ser ikke ut som det skjer noe her heller, eneste jeg har merket er hyppigere kynnere, men det trenger jo ikke bety så mye... .:/
ja mer utflod har jeg hatt og. Men som du sier ja det er vanskelig å vite er formen din bra ellers? ja vi får krysse fingrene
Nei.. Elendig. Bekkenet er helt umulig, eier ikke energi i det hele tatt, mye kvalm og alle disse vondtene rundtom. Såååå klar for å bli ferdig! Hehe.. Du da?
Termin 16 Juli
Om det er noen "trøst" så har jeg bøttevis med fødselstegn, men det kommer ikke noe unge av den grunn
Er uansett ikke lenge igjen for oss nå
----------------------------
Termin 17. juli ❤
2 dager til termin her også. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig.. men ingen fødselstegn gitt
-Gutt 27.01.2010 <3 -Termin 17.07.2013 <3