40 uker i dag!:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Men ingen tegn til baby.. Begynner å bli utålmodig, lei, sliten og nervøs for hver dag som går.. Tenker jo ikke på anna om dagen, enn at nå MÅ det skje noe snart, sånn at jeg kan bli ferdig! Har ikke lyst å gå på overtid heller, med tanke på at babyen bare blir større og større:/ hun ligger helt på gjennomsnittet, men jeg fikk en forholdsvis liten gutt sist, en uke før termin og han satt fast i bekkenet.. Ønsker ikke det samme igjen:/ skal til jordmor på torsdag, håper hun kan få litt fart på sakene om ikke noe har skjedd innen da!;) ha en fin dag jenter:)

Tvi tvi for at det skjer noe snart. Greit å "bli ferdig med det", i alle fall når man har med seg noen erfaringer fra tidligere. Plutselig er babyen her serru. Og det går nok så bra. Her har vi begynt så smått med litt kjerringråd, uten at jeg helt vet om jeg skal tro så mye på det. Naturen går vel sin gang. Hadde den bare satt inn et annet gir ganske snart, begynner å bli litt utålmodig her også.

Krysser fingrene for at det skjer noe snart! Jeg har enda 12 dager igjen, men har ikke et fnugg mer tålmodighet enn deg :P Det begynner så til de grader å tære på kroppen at jeg har vært i elendig form hele svangerskapet, så jeg vil bare få ut denne ungen og "bli ferdig med det".

Takk jenter! Håper på det!:) føles allerede som jeg er på overtid, siden jeg hadde håpt å føde før! Men jeg er vel ikke alene om å være utålmodig:P dårlig ide å forvente å fø før tiden:P

Gratulerer med 40 uker;) å før du vet ordet av det sitter du der med ditt lille nurk i armene;) jeg er 39+1 i dag å like utolmodig jeg oxo;) så tvi tvi til oss som venter......

Spennende dager framover :) Jeg er 39+2 og har så veldig lyst å få ut denne ungen nå! 1 uke til termin i dag..

Men ingen tegn til baby.. Begynner å bli utålmodig, lei, sliten og nervøs for hver dag som går.. Tenker jo ikke på anna om dagen, enn at nå MÅ det skje noe snart, sånn at jeg kan bli ferdig! Har ikke lyst å gå på overtid heller, med tanke på at babyen bare blir større og større:/ hun ligger helt på gjennomsnittet, men jeg fikk en forholdsvis liten gutt sist, en uke før termin og han satt fast i bekkenet.. Ønsker ikke det samme igjen:/ skal til jordmor på torsdag, håper hun kan få litt fart på sakene om ikke noe har skjedd innen da!;) ha en fin dag jenter:)

Kva gjer dei egentlig når han sitt fast i bekkenet? Blir det haste-ks då?

Gratulerer med 40 uker :)
Krysser fingrene for at det skjer noe hos deg snart og at fødselen går helt fint til tross for sist gang og at du nå har kommet lengre på vei :) :)

Kva gjer dei egentlig når han sitt fast i bekkenet? Blir det haste-ks då?
Nei det ble ikke det her, han kom til slutt, etter 1 t og 20 min med pressrier og trusler om sugekopp... Han hadde to sår i hodet når han kom ut, etter å ha stått å stanget i bekkenet..

Back
Topp