40% på ull..

sånja

Gift med forumet
På coop mega har de 40% på alt fra Pierre Robert.
På Coop Obs har de 40% på utgående farger fra Janus.

Såh vet dere det!![8D][8D]

Åå takk takk [:D]

fåes pierre robert til våres små? har fortsatt ikke truffet på en butikk med deres strl...

ORIGINAL: sånja

På coop mega har de 40% på alt fra Pierre Robert.
På Coop Obs har de 40% på utgående farger fra Janus.

Såh vet dere det!![8D][8D]

hmm.. har ikke mega her vi.

men obs har vi da.

ORIGINAL: Tjukkaaa

fåes pierre robert til våres små? har fortsatt ikke truffet på en butikk med deres strl...

Det fås i 1-2 år, 3-4 år, 5-6 år osv..
De har sikkert fylt på masse nå når det er tilbud på det!![;)]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Handlet en del fra Pierre Robert når det var 40% på Ica for to uker siden.. Synes det er så mye fine farger.

Tjukka: det minste de har er 86-92 så de burde vel gå fint? Kjøpte 98 til han, men han er vel gjerne litt større enn snuppa di.

Kan nok gjerne kjøpe 3-4 år til Alís og, de vokser fort inn i det!![;)] Ikke så stor forskjell syns jeg..

Masse fine farger i år ja..[:)]

har bare funnet en farge i størrelsen til Torje jeg. Virker nesten som at det kun er en farge i de forskjellige størrelsene. I fjor hadde vi noen flere forskjellige. Jeg ønsker meg den røde genseren jeg.

ORIGINAL: Reinbue

har bare funnet en farge i størrelsen til Torje jeg. Virker nesten som at det kun er en farge i de forskjellige størrelsene. I fjor hadde vi noen flere forskjellige. Jeg ønsker meg den røde genseren jeg.

Her har det vært utplukka i farger helt siden det kom i butikken. Syns den turkise og hvite og er så fin!!![:)]

Back
Topp