40 dager igjen...

virvla

Gift med forumet
Jeg er høygravid! Hjeeeeeeelp, tiden går fort. "Alle" på september kan ikke vente med å få ut nurkene sine, men jeg kjenner jeg har god tid. Iallefall ikke noe hastverk.

og til info var vi uten aircondition på jobb i dag, og i dag var det VARMT! Holdt på å krepere! så vet dere det også [8D]

åå, jeg er så misunnelig!![&o][8D] Dere er så utrolig heldige, men det vet dere jo![;)]
Tror du Noah skjønner at det er en liten en inni der som skal ut?

Jeg VET du er gravid.. men blir like sjokka hver gang du skriver om det lell[:D] Sånn har det vært med alle andre gravide januardamer også[:)] Jeg er skikkelig misunnelig!

Prøv å nyyyyt siste rest av tiden! Du har jo et superkort svangerskap også da, siden det tok sin tid før du fant ut av det[8D]

I know! Tiden går så syykt fort når man har en småttis i hus! Snart 4 mnd allerede her, og jeg vet egentlig ikke at jeg er gravid enda [:D][:D] 

ohhhh....herreminhatt så fort det har gått!!! du er flink! gleder meg til å se bilde av nurket [:)]

Koslig å høre at det nærmer seg nå, flott at du har td til å vente.
Husker ikke om du gikk over tiden sist eller om du fikk før termin.

Lykke til, heldig du er[:D]

*

Gratulerer med tilværelsen som høygravid[:D]
Nyt den siste tiden så er snart nurket hos deg
Ganske misunnelig som de andre jeg åsså..hihi[:D][:D][:D]

ORIGINAL: FrøkenLøken

åå, jeg er så misunnelig!![&o][8D] Dere er så utrolig heldige, men det vet dere jo![;)]
Tror du Noah skjønner at det er en liten en inni der som skal ut?

Han er ofte borte og legger hodet inntil, og stryker på, for å så plutselig KLAPPE HARDT på magen.
Ikke så behagelig det da.. Magen er jo stor og synlig, men at det er noe der tror ikke jeg han skjønner.

Vi er utrolig heldige ja [;)] Gleder meg veldig til han kommer

ORIGINAL: Gollemor

Jeg VET du er gravid.. men blir like sjokka hver gang du skriver om det lell[:D] Sånn har det vært med alle andre gravide januardamer også[:)] Jeg er skikkelig misunnelig!

Prøv å nyyyyt siste rest av tiden! Du har jo et superkort svangerskap også da, siden det tok sin tid før du fant ut av det[8D]

Det har gått sabla fort, rett og slett [:)] anbefaler 4 1/2 mnd lange svangerskap.. prøv det! [:D]
Jeg skal nyte å sove litt innimellom, det jeg klarer. Ser frem til nattevåk, amming, grå joggebukser og uryddig hjem [8D]

ORIGINAL: twinanne

Koslig å høre at det nærmer seg nå, flott at du har td til å vente.
Husker ikke om du gikk over tiden sist eller om du fikk før termin.

Lykke til, heldig du er[:D]

Takk for det! Og takk alle sammen [:)]

Sist fødsel begynte 4 dager over termin, Noah kom ut 7 dager over. Så blir vel kanskje noe lignende?
Tror faktisk han ligger på tverra inni der, så han får bare ta og snu seg og komme ut normalt. Skal ikke ha noe sete her i gården!
[;)]

ORIGINAL: virvla

Det har gått sabla fort, rett og slett [:)] anbefaler 4 1/2 mnd lange svangerskap.. prøv det! [:D]
Jeg skal nyte å sove litt innimellom, det jeg klarer. Ser frem til nattevåk, amming, grå joggebukser og uryddig hjem [8D]

går jeg i hver dag jeg [:D][:D] Sykt sløv i klesveien for tiden!

ORIGINAL: Frøbel

ORIGINAL: virvla

går jeg i hver dag jeg [:D][:D] Sykt sløv i klesveien for tiden!

fort gjort å gå i komfy klær hele tiden.. [;)] samboer er ikke fan av grå joggebukser, tror han begynner å bli litt lei av tights også etter 2 år.. hehe

Vil også være gravid!!!!! Masse lykke til :)

ORIGINAL: Drømmefangeren

Vil også være gravid!!!!! Masse lykke til :)

Tuusen takk [:)]
Du kan gjerne få ta innspurten for meg.. begynner å bli litt tungt nå.

Innspurten er jo den beste.. der man finner roen og virkelig begynner å kjenne at man virkelig virkelig gleder seg til å se den herlige lillebabyen i magen.. <3 Herlighet.. elsket å gå gravid. Aldri følt meg så rolig og balansert ut!

ORIGINAL: Drømmefangeren

Innspurten er jo den beste.. der man finner roen og virkelig begynner å kjenne at man virkelig virkelig gleder seg til å se den herlige lillebabyen i magen.. <3 Herlighet.. elsket å gå gravid. Aldri følt meg så rolig og balansert ut!

hehe... er nok litt forskjellige der vi da.. [:D] jeg er ikke så veldig avbalansert for tiden, tvert om. Plutselig raser hormonene, og jeg har null kontroll.
Savner veldig å bare nyte den siste tiden, som sist. Nå er det ikke så mye "tid". Noah tar mye energi, og jeg er helt gåen på kveldstid.
Skal bli godt å få nurket ut ja [;)]

Ja nå har du jo en fra før av..;) Da er det nok litt mer stress kan jeg tenke meg :p

Jeg hadde jo hormoner da jeg gikk gravid, men de visste jeg ikke at jeg hadde før for 6 mnd siden da jeg begynte å tenke tilbake på ting.. Jeg merka ingenting underveis.. men når jeg ser tilbake ser jo jo at jeg nok var et lite troll til tider.. men så lenge kjeg ikke merka noe der og da var jo alt fint.. ;) hehe..

oi, tiden flyr ja[:)] hehe, kjenner til følelsen din om at du ikke har det travelt[8D] Husker alle på mars var så lei og ville ha ungen ut, mens jeg kunne gått lengre[8D] Men sånn blir det vel når man har en liten en fra før[:)]

Du får ha lykke til[:)] Er nesten litt missunnelig på deg som skal føde snart, kunne gjerne gjort det igjen[8D]

Gratulerer som høygravid og velkommen etter[:D]

Håper du syntes dagene går fort[:)]

Her har jeg selv 15 dager igjen til termin og syntes alt har gått utrolig fort[:D]

Neste fredag skal jeg på ny kontroll og snakke om igangsetting[:D]

Back
Topp