40+2 og jordmorkontroll i dag

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Da har jeg vært på jordmorkontroll :-) Blodtrykk og urinprøve var bra, men litt lav blodprosent fortsatt. Fin hjertelyd og SF-mål, selv om det hadde gått litt ned.. men det er nok pga. at magen har sunket ganske mye, og babyen ligger lengre ned i bekkenet. Har gått ned noen hundre gram siden kontrollen for et par uker siden, men det skulle jeg ikke bekymre meg over sa hun.

Hun sjekket modningen, og kjente at hodet sto godt ned i bekkenet. Var ingen åpning enda, men det var bare riene som manglet for at det skulle skje sa hun. Belager meg på å gå litt på overtid, ellers blir jeg gal av at dagene går uten at noe skjer :P Har hatt mye modningstegn den siste tiden, så får håpe det setter i gang snart :-)

Skal på overtidskontroll på sykehuset onsdag neste uke dersom ingenting skjer før da :-) Jeg og mamma har jo tippet at jeg skal gå to dager på overtid, så da får vi se om det skjer noe på fredag ;-) hihi!

Så bra alt er fint :) Spennende å se om dere har tippet rett da :)

Supert at alt så bra ut på kontrollen :D
Blir spennende å se om dere har rett angående fødselen da. Jeg hadde ikke en SÅ konkret følelse sist, men jeg bare "visste" at hun kom til å komme før termin. Hun kom fire dager før ;) Krysser fingrene for at dere har rett og at det skjer noe på fredag ;)

Så spennende :D Uansett ikke lenge igjen for deg :D Lykke til med innspurten :)

Kan jeg spørre hvor lav blodprosent du har?

Oh, da blir det gøy å se om du om moren din får rett ang fredag da :)
Virker som alt ligger godt tilrette allerede, så spennende! :)

Krysser alle fingrene for at det skjer noe snart;) ba du ikke om å bli strippet da? Eller går ikke det om du ikke har åpning?:p

Hun ville ikke gjøre det pga. at undersøkelsen gjorde så vondt til meg :-S hun mente jeg mest sannsynlig var veldig sår og øm etter mye nedpress..

Sendt fra mobilen.

Back
Topp