4 uker

jc

Gift med forumet
igjen til termin!!!

:confused: :)

Hurra :)
Jeg har 4 uker og 5 dager :)

• Liker
Reactions: jc
4 uker og 4 dager her.. Men tror han kommer før tiden. Uææ, det er jammen ikke lenge til, tiden har sannelig flydd av sted denne gangen! :D

ooh, det nærmer seg! har igjen 6 uker og 6 dager til termin jeg, men tror han kommer en uke eller to før.

3 uker igjen her :) nærmer seg fort!

Jeg er livredd for å få før termin jeg...vil heller går over :rolleyes:
Storebror kom noen timer over termin, så innbiller meg at lillebror gjør det samme.

Jeg er livredd for å få før termin jeg...vil heller går over :rolleyes:
Storebror kom noen timer over termin, så innbiller meg at lillebror gjør det samme.

Noen timer? :p

5 uker igjen her, og innbiller meg at hun kommer før. Har ingen lyst til det,for er ikke helt ferdig med hus og hjem el med innkjøp for den saks skyld.. Vi er snart ferdig altså, men ting tar tid! Skal bare ryddes og vaskes her nå, og dra på shopping å handle siste rest, så kan julefreden senke seg.

Hva er det som gjør at dere føler dere sikre på at de kommer før? Modningstegn? Storesøsken som kom før termin? Bare en følelse? Jeg håper virkelig at jeg klarer å holde tvillingene inne til januar, men typisk om de kommer i jula...
Ja det har jeg også lurt på...
med første så var jeg innstilt på at jeg kom til å gå over tida, så trodde det liksom ikke helt når riene begynte ;)
Denne gang er jeg skikkelig redd for å få i desember, rett og slett for at jeg ser hvilke gutter som sliter på skolen. Og jeg venter en gutt, er selv desemberbarn og var umoden og sleit de første åra på skolen.
Og pga. min "frykt" så får jeg sikkert i jula, har sånn flaks!!! :confused:

Men på den andre side så tror jeg at han kommer dagen etter termin siden første gjorde det ;)

Jeg regner med å gå over. Sist regnet jeg med å få før siden eldste kom 16 dager før så var tre lange uker siden nr 2 kom 8 dager etter! Er faktisk tre uker forskjell det! Har en fra før som er født i slutten av november og kan ikke si at det har ført til utfordringer ifht skolestart og sånt så er ikke så veldig redd for desember sånn sett selv om jeg håper på januar!

3 uker og 6 dager igjen i forhold til termin datoen nå,men jeg har en følelse av 3 datoer. Enten blir det 1.,7.(termin) eller 13.Januar. Men jeg kan jo ta feil da,men det er datoene som skiller seg ut i hodet mitt.

Jeg er og redd for å føde i desember selv om jeg ofte tenker at jeg ikke gidder gå gravid mer .. hehe.. Har en november jente og syns det var vel sent.. og nå venter jeg gutt.... Jordmor har sagt mange ganger at jeg må huske å ikke stresse i jula.. mange med termin i januar føder i desember pga av jula.. Så jeg stresser ikke, det blir jul om ikke alt er strøkent.. jeg hviler ofte og gjør det aller nødvendigste.. koseting med jentene mine og slikt..

• Liker
Reactions: jc
Jeg har termin 12. januar, men storebror kom i uke 35+2. Nå er jeg 35+6. Håper jeg går enda lenger, og gjerne til 12. januar. Med storebror var jeg brennsikker på overtid siden både mamma og min søster gikk over med sine. Den gang ei :)

Back
Topp