4 uker uten Pepsi Max (eller annen brus)

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har drukket mye Pepsi Max hver dag i flere år. Kuttet ned på det da jeg var gravid, men klarte ikke slutte helt. Nå har jeg ikke rørt Pepsi Max, eller annen brus siden Hermine ble født for 4 uker siden :) Det virker ikke som om hun reagerer så veldig på hva jeg spiser, så jeg kunne sikkert unnet meg et glass brus uten at hun hadde fått vondt i magen, men jeg har ikke noe behov for det og det er så deilig :)

Jeg har blitt flinkere til å spise litt mer regelmessig og litt sunnere også, og de vanene tenker jeg å beholde. Det er enkelt å forandre på dårlige vaner når man har 4 kg med ren motivasjon i armene ;)

Så flink du er da :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Jeg fikk veldig lyst på Pepsi Max nå!!! Har drukket brus i helgene .. Hun har ikke reagert på det

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Du er kjempeflink som klarer å holde deg unna :)

Gutt 2006 - Jente 2008 - Jente 7.Juli 2013

Tror ikke jeg hadde rørt drikke med kunstig søtnkngsmiddel mens jeg ammer. Så flink du er!!!!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Flinke du er :)
Har drukket 2 små glass med brus etter fødselen.. Eg ammer ikke, men det smaker bare ikke godt lenger ;)

Så flink du er :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Kjempebra jobba:) jeg kuttet ut kullsyre og kaffe på mandag og kjenner suget etter en liten slurk cola. Men skal klare å holde meg. Slipper magevondt hos tulla og flere unødvendige kilo hos meg :happy093

Back
Topp