4 uker på vei og har allerede STOR mage!

Nr. 3 på vei. :D

Andre møte med forumet
Hei.

Jeg er gravid med nr. 3, denne gangen fikk jeg stor mage allerede en uke før positiv grav.test. (Altså bare en uke etter el.) Skjønner jo at jeg bare er oppblåst, men det er Helt umulig å skjule graviditeten, ser ut som om jeg er minst 5 måneder på vei. Andre som har mage allerede? 
 
hei. venter oxo nr 3 og kan trøste deg m at jeg er i samme situasjon som deg. viste seg at jeg var gravid med tvillinger,men mistet ene i uke 5. er nå i følge lege termin 10+4 men ul viser 8 + 3. nå. men har allerede måtte si fra på jobb pga at magen syns og jeg trenger større arbeids klær . haha
 
Uff da, veldig trist å høre at du mistet den ene tvillingen. 
Jeg har veldig lyst på tvillinger selv, lurer på om det kan være en større sjanse for at jeg får det i og med jeg allerede har så stor mage!?

:)

 
mistenkte d vi oxo,men fikk blødning i uke 5 og da forsvant uheldigvis den ene. kan være du er med tvillinger.spennende. vil gjerne høre fremover.
 
Hadde vært veldig gøy hvis jeg var det! =) Skal legen på torsdag, ska spør om han kan ta ul da i og med at jeg har så stor mage og egentlig ikke helt kan forstå at det er normalt til å bare være 4 uker på vei. (Og siden jeg fikk magen da jeg kun var 3 uker på vei!)

Skal oppdatere her etterhvert. :)
 
Jeg er også gravid med nr 3,å magen er diger. Her er det store klær som ordner det,for hadde ikke lyst å fortelle til alle riktig enda. Blir spennende å se om det er mer enn 1 hos deg.
:-)
 
Så spennende!
Kommer ikke magen raskere når det er 3 gangen man er gravid?
Syns iallefall det var slik da jeg var gravid med nr 2. Så det blir spennede nå når jeg venter 3emoticon
 
Jo, magen kommer nok fortere med nr. 3. Men synes det var merkelig at magen faktisk skulle komme før graviditetstesten ble positiv, så ut som om jeg var flere måneder på vei allerede da jeg fikk min første pos. test. :p 
Gleder meg til lege-besøket på torsdag, håper han kan ta seg tid til å ta en ul.  =) 
 
Klart han må ta seg tid til det :)
Ja tenk om det gjemmer seg to små nurk inni der? Gleder meg til oppdatering :) Lykke til!
 
Jaa, da hadde jeg blitt Veldig glad! :D Blir selvsagt glad uansett, men jeg har håpt på flerlinger hver gang jeg har vært gravid. ;)

Takk for det, skal oppdatere etter legebesøket. ;)
 



Hei:) Gratulerer og velkommen hit:)

Føler også at jeg har litt stor mage, veldig oppblåst ja;) Nr. 2 med meg da:)

Spennende tid fremover nå:)
 
blir sånn når jeg er premenstruell også - når jeg er gravid varer det litt lenger. men nå har det gått over:)
 
Back
Topp