Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min lille gutt har blitt super forkjølet bare 4 uker gammel. Han er veldig tett og både sover og spiser dårligere enn normalt, men har heldigvis ikke feber.
Noen som har erfaringer eller triks som virker??
Min lille gutt har blitt super forkjølet bare 4 uker gammel. Han er veldig tett og både sover og spiser dårligere enn normalt, men har heldigvis ikke feber.
Noen som har erfaringer eller triks som virker??
Min lille gutt har også vært forkjølet en god stund. Her er det saltvann og morsmelk i nesen som fungerer mot tetthet. Det er veldig effektivt, og kan brukes så mye en vil. Vi har også tatt i bruk sånn nesesug du får kjøpt på apoteket. Da får du vekk snørret
Var blitt fortalt at nesesuger bare vært tull, men vi kjøpte i dag da vår 8 uker gamle sønn er snørrete. Har sugd ut latterlig mye snørr på null komma niks og han virker å ha det bedre. Har også brukt saltvann. Har lest motstridende påstander om hvorvidt morsmelk et bra i nesen.
Vår på 3 mnd er forkjølet for 4 gang! Første gang måtte hun på sykehuset for en sjekk, siden har vi ikke gjort noe anet enn å gjøre som legen sa første gang. Altså ikke morsmelk i nesen pga det tetter til!! Bruker saltvannsdråper dra apoteket, og har hodeenden litt høyere. Ellers lite man får gjort for de små dessverre veldig fælt når de er syke