4 uker med spray- erfaringer?

Hurricania

Forelsket i forumet
Hei,

jeg skal snart i gang med lang protokoll for første gang. På grunn av at at klinikken har fullt ene uka, og jeg skal på et viktig kurs andre uka det kunne vært aktuelt med uttak skal jeg gå hele fire uker på synarela. Kjenner jeg gruer meg litt og lurer på om eventuelle bivirkninger er like ille hele sprayperioden. Noen her som har sprayet lenge? Hvordan var det og hvilke bivirkninger bør jeg forberede meg på?

jeg hadde 4uker med synarela [:)]merka ikke så mye. tørr i nesen.trøtt.ikke noe sælig aktiv i senga.

Jeg sprayet med suprecur å hadde veldig lite bivirkninger. Kunne vel telle 4 hetetokter i løpet av 4 uker. Dog jeg fikk litt etterblødninger etter tr, men disse var helt ufarlige

Sprayet i 5 uker med Synarela, og merket bare hetetokter og hodepine av og på hele perioden. Syns det gikk greit, og ville ikke hatt noen problemer med å spraye 5 uker neste gang også[;)]

Nå ble jeg litt beroliget! Takk for tilbakemeldinger- håper jeg også føler det kommer til å gå greit! Akkurat nå er jeg bare mest takknemlig for at det lot seg gjøre for meg å reise på kurs. Dersom bivirkningene blir ille får jeg bare trøste meg med det[;)]

Jeg har ikke hatt noen fysiske symptomer, ble kun litt sur, gammal kjerring[;)][;)]

jeg har gått på synarela siden 18 mars.har hatt litt bivirkninger, litt hetetokter og enkelte dagen med intens hauverk(værre enn migrene) men på en annen måte....har ikke vært slik hver dag[;)]

Back
Topp