4 uker å blødning

FrOkendings

Andre møte med forumet
Har hatt positive tester si 9 dpo, fin stigning tilogmed i dag. Nå i kveld begynte jeg plutselig å blø. Skulle hatt mens i dag.
Er alt håp ute?

Har hatt positive tester si 9 dpo, fin stigning tilogmed i dag. Nå i kveld begynte jeg plutselig å blø. Skulle hatt mens i dag.
Er alt håp ute?
Trenger ikke være det. Har du blødd ved tidligere svangerskap om du har barn fra før? Jeg har kunn blødd de to gangene jeg har hatt kjemisk. Da har det kommet på ikm eller dagen etter. Jeg også skulle hatt mens i dag, ikke blødd til nå. Sender deg en god klem, vet hvor forferdelig den følelsen er❤️

Alt håp er ikke ute :Heartred det er like vanlig å blø som å ikke blø, det er også vanlig å ha en blødning rundt ikm. For å finne noe trygghet så kan hcg prøve være en mulighet?

Trenger ikke være det. Har du blødd ved tidligere svangerskap om du har barn fra før? Jeg har kunn blødd de to gangene jeg har hatt kjemisk. Da har det kommet på ikm eller dagen etter. Jeg også skulle hatt mens i dag, ikke blødd til nå. Sender deg en god klem, vet hvor forferdelig den følelsen er❤️
Nei, ikje blødd ved tidligere svangerskap. Har 3 barn fra før❤️ hadde kjemisk sist mnd å testet da svakt positiv 13 dpo. Nå testet jeg sterkt positivt 13 og 14 dpo så litt i villrede nå.

Jeg har hatt blødninger i begge mine tidligere svangerskap uten at et var noe galt. Med første tror jeg det var en festeblødning rundt ikm. Og med begge hadde jeg blødning rundt uke 10. Fikk ekstra ul, og alt var fint

Back
Topp