4.søndag i advent-snakka

Skrållan

Forumet er livet
God morgen jenter! [:)]

Her sov jeg til kl 8, da hadde ungene og sambo vært oppe en times tid allerede. Nå har jeg tent kongerøkelse, skal snart fikse god søndagsfrokost til troppene før vi starter dagen.
Sambo driver og skrur sammen en trehjulssykkel vi har kjøpt i bursdagsgave til lille nevø. Vi skal nemlig dit kl 15, 2-årsselskap! [:D]
Men før den tid skal jeg sitte med Baby Feet, så føttene mine blir julefine, hehe. Skal også få sambo til å vaske badet, også skal jeg vaske juledukene. Mulig strykinga får vente til ungene er i bhg i morgen.
Kl 19 er det Zuuuuuuuumba! [:D][:D][:D]

Ha en fin søndag i advent [:D]

Mornings![:)]

Her var jeg oppe kl 8 får å dusje, sambo og ungene sover ENDA! Skal på jobb til kl 11 og jobbe til 18! Slitsom vakt![&:] Så blir det å se ferdig finalen i håndball på jobb før jeg vender snuten hjem! [:)] Heia NORGE!
Og ikveld så flytter vi inn i et hus midlertidig imenst vårt blir ferdig! Så det skal bli godt å ha noe eget igjen etter vi har bodd hos svigers over 1 1/2 mnd! På 1 soverom!

god søndag..

idag fikk vi sove til kl.8.30 da ropte david på mamman sin..
Det har kommet en del snø så må ut å ake litt,jeg skal en siste tur til byen å handle en kurv til svigerfar sin gave,kjøpe juletre må vi å og mulig vi tar julehandelen idag å.hvertfall det vi skal ha fra bakern.

kl4 skal vi på middag til svigerfar og blir vel at vi ser håndballkampen der.

god søndag

God morgen[:D]

Jeg fikk sove til kl 09.00 i dag å det var herlig....gubben og Mikael sto opp 6.30 stakkars mannne min som ikke la seg før 1.30....Min mann er best[;)][:)]

I går fikk jeg den fineste julegaven med mannen min, en gammeldags sjenk som jeg har vært på utkjikk etter lenge,å jeg elsker den....[:D]

I dag har vi ikke noen planer enda,mannen skal kjøre hjem onkelongen sin som har overnatta med oss natt..så vi får se??

Ha en fin dag alle sammen...snart er det juuuuul[:D]

God morgen[:D] I dag skal vi på julegrøt til ene tanten til min mann
Men før det så skal vi innom tre andre for å levere fra oss julegaver
I dag begynner julerushet for oss
Ikke en hel dag hjemme før 27 desember
På tirsdag skal vi på teater. Hakkebakkeskogen. Spent på hvordan Keilin reagerer
Elsker julen jeg[:D]
Ha en strålende fin 4 søndag i advent all sammen

Back
Topp