4 months sleep regression

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen andre som er her? Har du noe tips for å få baby til å sovne som nekter å sove på dag og natt?

Her sover han maks 1,5 time om gangen om natta. Ofte ikke det igjen. Er så våken 1 time hver gang midt på natta før han er villig til å sove videre. Forferdelig slitsomt :/
 
Uff.. det er slitsomt ja. Min har akkurat kommet over det etter en runde med forskjølelse i tillegg.

Plutselig våknet han hver andre time om natten og sov lite på dagen.
Så på dagen måtte jeg ligge der med han for at han skulle sove, ellers trillet jeg han i flere timer. Om natten så lot jeg han bare ligge å bable alene i 1 time før han klaget også ammet jeg han til han sov. Nå har han begynt med litt lenger soveintervaller om natten. Er så sliten. Han begynte med det her allerede rundt 3 måneder til nå!!!!

Har dessverre ikke noen tips annet enn at det går over :(
 
Vært helt kaos her og. Hadde det ikke vært for at jeg har han i sengen og ammer liggende hadde jeg vært tilnærmet søvnløs :p men, det går over! Kanskje litt fast føde etter hvert også kan hjelpe?
 
Hmm jeg har allerede fortrengt det fordi her er det allerede ferdig
Han sov heldigvis fint om natten uansett, men slutta å sove på dagtid, men han ble jo så sinna når han var trøtt.
Så da bar vi i sjal :) da sovna han og jeg tussla rundt og ordna hjemme eller gikk tur for jeg kunne ikke legge ned.

Så jeg har desverre ikke noe andre tips en bæring... Her avla søvn på søvn. Fikk han litt lengre dupp eller flere dupper på dagtid sov han godt om natta
 
Vært helt kaos her og. Hadde det ikke vært for at jeg har han i sengen og ammer liggende hadde jeg vært tilnærmet søvnløs :p men, det går over! Kanskje litt fast føde etter hvert også kan hjelpe?

Godt du kan ligge og amme i sengen :) Har ammet han i søvn selv noen ganger denne perioden selv, det har vært redningen noen ganger det her også.

Vi har begynt å gi han grøt, men det har ikke hatt noe effekt til nå. Kanskje det hjelper mer når vi øker porsjonen.
Starta med 2 ss grøt og har gått opp til 5 ss grøt på fire dager. Krysser fingrene for at det blir bedre snart.
 
Ingen råd annet enn at det blir bedre. Vesla våknet hver halvtime til time på det værste her.. Heldigvis har jeg en fantastisk samboer som stiller opp MYE <3 Hjalp litt å trille henne i søvn i vogna inne samtidig som vifta på kjøkkenet står på. Sov litt lengre da :)
 
Ingen råd annet enn at det blir bedre. Vesla våknet hver halvtime til time på det værste her.. Heldigvis har jeg en fantastisk samboer som stiller opp MYE <3 Hjalp litt å trille henne i søvn i vogna inne samtidig som vifta på kjøkkenet står på. Sov litt lengre da :)

Så bra du har det <3 Hehe, så lure triks. Muligens jeg tester det ut her hjemme, vi har god lyd på kjøkkenvifta vår :p
 
Så bra du har det <3 Hehe, så lure triks. Muligens jeg tester det ut her hjemme, vi har god lyd på kjøkkenvifta vår :p
Ja jo mer den bråker jo bedre er det :D hvertfall her i huset. Også ammer jeg henne ofte i søvn for så å legge henne forsiktig i vogna. Men har alltid lammeskinnet i vogna så det ikke er kaldt der hun skal ligge. For da våkner hun med en eneste gang, evt ha en varmeflaske liggende i sengen/vogna så den varmer opp underlaget.
 
For oss hjalp det veldig å flytte mini inn på eget rom, vegg i vegg med vårt. Vi hører at hun våkner innimellom og kaver litt før hun sovner igjen. Kun de gangene hun er sulten gråter hun og da går jeg inn til henne. Jeg tror at så lenge hun sov sammen med oss så reagerte jeg litt for fort med å gi henne puppen når jeg hørte henne kave litt.
 
Back
Topp