4 mnd

mamma1985

Blir kjent med forumet
Hei hei
Hvordan gikk det på 4 mnd kontroll med dere søte små? Er dere fornøyd med helsesøster? Hvor lange og ringe er de nå?

Til oss gikk det kjempe fint. Vi har ei litt spesiell helsesøster.. :/ men vi flytter snart og da får vi forhåpentlig ei som er litt bedre :)
Lillegutt her er nå 65,5 cm og 6950gr :) bare økte med 400gr fra 3mndkontroll..

Håper du får ei som du liker godt når dere flytter :-)

Vi har ikke vært på 4mnd kontroll ennå, skal 17.juni. Da er det gruppe her, så vi måtte vente litt ekstra for de andre på gruppen er så små. Ikke alle der som har blitt 3mnd ennå.
Men jeg var innom å veide den dagen han var 4mnd, og han er en stor plugg! 7450g :-) Han har tidligere vært under gjennomsnittet, men nå lå han over :p

Vi er ikke noe fan av hs... De er så etter boka.
men ellers så har lillebror blitt stor :) når han kom til verden var han 3680gr og 52cm
Nå 4mnd etter er han 8885gr og 69cm :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er veldig fornøyd med helsesøster. Hun er veldig forståelsesfull og snill.

Hun var 5420 g og 58 lang på 4 mnd kontroll. Nå skal vi på helsestasjon på fredag igjen og ta vaksine og sånn, og jeg er spent nå på hvor stor hun har blitt. Hun hadde flata litt ut på vekta sist, så vi får se :)

På 4mnd kontrollen var han 5980 og 63,5. Var på 5mnd kontroll i går då var han 65,5 og 6620. Så hadde lagt godt på seg no :) Er kjempe fornøy med HS!

var på kontroll 4 juni.. da var han akkurat 7 kg og 67.4 cm lang :)

Har ikke vært på 4 mnd kontroll... men skal på kontroll på mandag, da er han litt over 4 1/2 mnd. Er veldi spent på tallendr da... er veldi fornøyd me hs:-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp