Noen som har begynt å la baby få smake på litt diverse?
I dag er Noah 4 mnd og skal feire med litt smaksprøver!
I dag er Noah 4 mnd og skal feire med litt smaksprøver!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var også min plan, men Noah er allerede veldig interessert i å smake og tok faktisk sjeen selv inn i munnen sinNei, vi har ikke begynt enda. Snuppa ble også 4 mnd i dag, men veier 7.7 kg og klarer seg fint på mm så langt. Vi kommer også til å sikte mot "baby led weaning" når hun er ca 6 mnd eller senere om hun ikke viser interesse så tidligblir sikkert gøy!
Ja det var også min plan, men Noah er allerede veldig interessert i å smake og tok faktisk sjeen selv inn i munnen sini tillegg må jeg ta 600 mg ibux hver dag og det kommer jo i melken. Selvom de sier det ikke er farlig, så kan jeg ikke tro det er bra for han. Så når han viser interesse så tidlig så tenker jeg å prøve litt ihvertfall
![]()
Ja, jeg tar ikke med mindre jeg må. Andre medisiner som hadde vært aktuell går ikke an mens man ammer i det hele tatt. Så da får det bli sånn.Syns det hørtes fornuftig ut. Er skeptisk til å ta smertestillende selv bare en gang innimellom jegtror ikke det er bra for dem jeg heller, men må man så må man
![]()
Vi ga noen teskjeer for hver gang, en til to ganger til dagen, men ikke nødvendigvis hver dagNår dere skriver smaksprøver, hvor mye gir dere da?Skal begynne med det når lille blir 4 mnd om ca 2 uker
![]()
Oki takk for svarVi ga noen teskjeer for hver gang, en til to ganger til dagen, men ikke nødvendigvis hver dagMener det står hvor store smaksprosjonene kan være på grøtpakkene
![]()