4 mnd og rastløs

LilleM.M

Andre møte med forumet
Hei,

er det flere der ute som har en baby på rundt 4 mnd som ikke lenger finner babygym/andre leker spennende nok etter en kort stund? Hun elsket jo de før og kunne leke med de leeenge..

Synes min har blitt mere rastløs og må stimuleres hele tiden. Slitsomt...

Har dere evt noe forslag til andre aktiviteter?

Emma kan leke lenge på babygymen. Når hun blir grinete er det ofte at hun vil over på magen. Når jeg hjelper hun over kan hun være fornøyd og leke en god stund på magen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Snuppa mi er meget utålmodig! ;) Hun blir 4 mnd om en uke. Hun har rullet fra rygg til mage siden hun var knappe 3 mnd, og er nå nesten i krabbemodus! Tror ikke det går mange uker før hun freser rundt her! Hun vil gjerne st det skal skje noe hele tiden, og er kjempesosial! Storesøsteren var akkurat lik ;)

Ja. Føler han ikke er fornøyd med noe som helst om dagen. Blir 4 mnd om 10 dager. Fått en skikkelig kveldsuro i tillegg. Og i dag våknet han kl 6(!). Jeg holder jo på å besvime av trøtthet o_O kanskje det er fordi utviklinga bare skyter fart nå?

Frøken er utålmodig og sutrete. Er 4 mnd i dag og krever masse oppmerksomhet! Så tilbringer mye av dagen på gulvet eller bærende på hun

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mi liker ikke å ligge på magen, med det kan være pga at hun har pute på seg. Men hun liker å ligge på ryggen i babygymmen. Er hun lei og jeg holder på med noe setter jeg henne i vippestole, den liker hun veldig godt.

Back
Topp