Audioslave
Forelsket i forumet
"lillegutt" her i huset var over 9 kilo på 4 mnd-kontrollen og 67cm lang. Er dette i overkant stort? Helsesøster sa at det var bare "fine greier" men blir nesten litt bekymra jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Audioslave
Ja han følger kurven sin på sett og vis, går som en pil oppover..hehe:) Familien på begge sider er også store må vel legges til. Ikke overvektige men høye og kraftige[:)] Blir bare litt bekymra når alle i barselgruppa og ellers de vi møter bare gisper når de hører hvor stor han er..
ORIGINAL: Bambling
ORIGINAL: *|Lene|*
Tuppa mi var 9,5 kg på 6 mnds kontrollen. Jeg og fikk mange kommentarer om de gode bollekinnene og runde lårene hennes[;)] noen ganger ble det litt mye kommentarer- men da hun ble 9 mnd fikk hun nyrebekkenbet + og det fortsatte med maaaange feberepisoder! Så da var jeg glad forat hun hadde litt ekstra å ta av. Nå er hun 2,5 år- 11,5 kg og 90 cm. Så de vokser i rykk og napp[;)]
Det er veldig deilig at de har mye å gå på når de blir syke! Her fikk han omgangssyken og fikk ikke i han mat på flere dager, men kunne ta det ganske med ro i forhold til noen som har en tynn baby fra før [:)]
Audioslave: Er sikker på at gutten din er rund og god og helt nydelig! [:D]