4-måneders kontroll

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Emma har vokst fra 59 cm. på 3-månederskontrollen, til 62,5cm nå, så det er jo bra.
Vekten derimot er ikke så bra [:(].
Hun har bare gått opp 210g siden 3-månederskontrollen, fra 5350g til 5560g. 3-månederskontrollen var 12. juni og 4-måneder i dag, så det er 210g på ca. 5 uker...
Fikk beskjed om å begynne å gi henne maisgrøt med mme, for at hun skal få i seg så mye kalorier som mulig. Krysser fingrene for at maisgrøten gjør susen, så prøver vi å veie igjen om 2 uker. [:)]

jenta mi la på seg kjempe lite en måned. da hadde ho lagt på seg 300 g.. Men det viste seg at jenta mi var lat. Ho gadd ikke å suge hardt nok, dette var når jeg amma så jeg trodde hun fikk i seg nok for hun virket så rolig og snill og sov hele natten. Kunne jo ikke skjønne at hun fikk i seg for lite. Men etter det måtte jeg begynne med mme, og nå har hun lagt på seg[:D] 
Du får ha lykke til, det er et styr mens det pågår, måtte på kontroll vær uke jeg.. Siden ho var så lite når ho ble født..

*klem*

Robin og hadde gått opp kun 200gram på drøye 3 uker sist.lite når han nesten hadde lagt på seg 200 hver uke siden fødselen.han hadde strekt seg masse og.2,5 cm på 3 uker.nå gir vi grøt og han er blitt en myyyye mer fornøyd bebi..sover hele natt også.skal på ny kontroll i dag og sjekke vekt,men uansett hva den viser så trives ungen mye bedre OG DET er det viktigste,,,,,[:)]

oliver hadde lagt på seg rundt 500 gr han på 5 uker.. Ikke så mye det heller, men han har det bra han!
Spiser grøt gjør han å![:D]

Back
Topp