4.juni Onsdag :)

Lurte på hvor du var idag :-)
Så flinke dere har vært. Hvilken farge blir d?
Legg ut bilde når dere er ferdige :-)

Skravlehønene :D

Hehe ja skulle innom istad, men Leoh tok mobilen fra meg:P så ble litt vanskelig med han på fanget.. haha..

Blir en lys beige farge på veggene.. heter visst skandinavisk lys:P brukte den i stua, gangen og rommet til Liana når vi malte i fjord :) også skal vi male skap og skuffer fra trehvit til hvit :D og prøve å få byttet benkplate!:)

Skal legge ut bilder når vi er ferdige:D

Den er verd å se:-) Heldigvis blir hun ikke hissig, så lenge hun får være mest mulig i armene mine. Kanskje hun blir kosepia, Nasse hadde aldri tid;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jaaah kansje det? Emira har alltid vært en kosejente, og om hun ikke sitter på fanget så skal hun sitte heeelt inntil meg :P hehe..

Så ikke denne før nå!
Har hodepine selv. Hel****... hehe....
Seriøst?? De bare tok på hun bleie? Så dårlig. Hadde også ringt ped.lederen i morgen.

Dere skal vel ha ganske mye.å si. Og hun er jo så flink. Selvsagt er det uhell i starten. Helt vanlig :p
Ja, jeg ble egentlig mest sint pga de tok den avgjørelsen om å ha bleie på henne uten å snakke med oss først!

Skjønner deg godt, dere er jo så godt i gang også:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Ja, synes det blir så dumt å gå tilbake på det nå! Men nå skal vi ha langhelg og øve masse hjemme, så får vi snakke mer med dem over helgen!

Back
Topp