4.juni Onsdag :)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen :)
Regnet i hele går kveld og natt,litt mindre nå..
Er så koselig å høre på regnet før man sovner :)
Sov helt til 9.30 idag. Deilig :)

Wael har fått 1 stjerne allerede :) Så håper det går bra resten av dagen :)

Hva er planene deres?

Sent from my iPad using BV Forum

Gooood morning;)

Så heldig du er som fikk sove sååå lenge;)

Så flink han er, håper det fortsetter utover dagen:):D
Samma her og regner ennå:)

God dag, jenter:)

Sovna ikke før 4, klarer lissom ikke og skru av hjernen når jeg har mye og gjøre om dagen, slitsomt:o

Sto opp halv 8 med Emmeth, jentene er i skole og bhge og mannen på skole og har jobb etterpå til 19 ikveld.
Må innrømme det tar på og være så mye med barna aleine, men alt går med den rette innstillinga:D;)

Igår blei jeg brått kvalm og måtte kaste opp, så håper det ikke er noe omgangssjuke på gang, ikke vært noe hittil idag:)

Her har det regnet siden igår kveld og er meldt regn 2 dager til;) Det kommer gresset til og bli glad for:)

Dagens planer er i grunn ikke mange, legge sammen klær og ellers rydde bittelitt, men ellers slappe litt av nå som Emmeth sover lur:)

Går og tripper og venter på time i posten til Emmeth;)

Deres planer for dagen, da?:)

Ha en fin dag, snupper:)

God morgen :)
Regnet i hele går kveld og natt,litt mindre nå..
Er så koselig å høre på regnet før man sovner :)
Sov helt til 9.30 idag. Deilig :)

Wael har fått 1 stjerne allerede :) Så håper det går bra resten av dagen :)

Hva er planene deres?

Sent from my iPad using BV Forum
så flink han er :D

Så lenge man følger nøøøøye med, og tar de på do ofte så går det nok bra!

Her nytter det ikke å spørre om hun vil tisse, for hun svarer alltid nei :P Må bare ta henne med på do en gang i timen ;) Oftere også, om morran, for da er hun veldig tissatrengt etter natta :p

Hei hei!

Hermine har sovet kjempegodt i natt :D Var helt utslitt etter tur til gård og all sola i går, så hun sovna før kl 19...med det resultat at hun var uthvilt 05.50 :eek: Morrasola steiker på soverommet vårt også da, så det var riiimelig hett der inne så skjønner at hun våkna.

Fikk veldig god tid på morran da :P Til både dusj, hårvask, lek på verandaen, barne-tv og grøt før vi gikk til bhg kl 08 :p :)

Jeg sitter på Uit og ser ut på sola, er særdeles lite produktiv :P Hadde jeg bare skrevet like mye i oppgaven min som inne på BV liksom :eek: :P :cool:

Tenker jeg går tidlig idag, er jo ingen andre her heller :eek:

Blir muligens grilling hos svigers i ettermiddag :)

så flink han er :D

Så lenge man følger nøøøøye med, og tar de på do ofte så går det nok bra!

Her nytter det ikke å spørre om hun vil tisse, for hun svarer alltid nei :P Må bare ta henne med på do en gang i timen ;) Oftere også, om morran, for da er hun veldig tissatrengt etter natta :p
Det har jeg merket og :-) alltid nei. Ble 1 stjerne til her og hehe.. morsomt. Blir uvant også. Men gurimalla så deilig det skal bli å få 1 bleiebarn bare :-) :-)
Hvordan har det gått med Hermine? Bruker bleie om natten? :-)

Hei hei!

Hermine har sovet kjempegodt i natt :D Var helt utslitt etter tur til gård og all sola i går, så hun sovna før kl 19...med det resultat at hun var uthvilt 05.50 :eek: Morrasola steiker på soverommet vårt også da, så det var riiimelig hett der inne så skjønner at hun våkna.

Fikk veldig god tid på morran da :P Til både dusj, hårvask, lek på verandaen, barne-tv og grøt før vi gikk til bhg kl 08 :p :)

Jeg sitter på Uit og ser ut på sola, er særdeles lite produktiv :P Hadde jeg bare skrevet like mye i oppgaven min som inne på BV liksom :eek: :P :cool:

Tenker jeg går tidlig idag, er jo ingen andre her heller :eek:

Blir muligens grilling hos svigers i ettermiddag :)
Jeg sendte solen oppover til dere. Vi fikk nemlig regnet hehe. :-)

Godt med en uthvilt jente,selvom det var litt tidlig. Godt med god tid :-)
Grilling er koselig, og ikke minst god mat ;)
Kos dere !

God dag, jenter:)

Sovna ikke før 4, klarer lissom ikke og skru av hjernen når jeg har mye og gjøre om dagen, slitsomt:o

Sto opp halv 8 med Emmeth, jentene er i skole og bhge og mannen på skole og har jobb etterpå til 19 ikveld.
Må innrømme det tar på og være så mye med barna aleine, men alt går med den rette innstillinga:D;)

Igår blei jeg brått kvalm og måtte kaste opp, så håper det ikke er noe omgangssjuke på gang, ikke vært noe hittil idag:)

Her har det regnet siden igår kveld og er meldt regn 2 dager til;) Det kommer gresset til og bli glad for:)

Dagens planer er i grunn ikke mange, legge sammen klær og ellers rydde bittelitt, men ellers slappe litt av nå som Emmeth sover lur:)

Går og tripper og venter på time i posten til Emmeth;)

Deres planer for dagen, da?:)

Ha en fin dag, snupper:)
Usj. Kan det være stress og lite søvn? Da blir jeg ofte kvalm... håper det ikke skjer noe mer.
Har du litt hjelp til å passe barna? Du er supermamma nr 1 ♡ Forstår ikke at du ikke går i bakken!
Håper timen hans dukker opp snart. Spennende :-) :-)

Usj. Kan det være stress og lite søvn? Da blir jeg ofte kvalm... håper det ikke skjer noe mer.
Har du litt hjelp til å passe barna? Du er supermamma nr 1 ♡ Forstår ikke at du ikke går i bakken!
Håper timen hans dukker opp snart. Spennende :) :)

Jo, kan nok tenkes et er det, kom da jeg satt meg ned i sofaen, måtte båre løpe på do og kaste opp, så er nok ikke omgangssjuka;) Takk gud for det;) Trenger og være i form når man har sånne små;)
Hvordan går det med deg og bihulene?:)

Nei, supermamma er jeg nok ikke, kan love deg at jeg kan og være grinete, sur og lei, men prøver så godt jeg kan iallfall:)
Gjør vi alle mammaer<3

Svigermor tar jentene en dag eller to hver sjette uke ca, men ikke noe mer avlastning enn det, så blir jo litt sliten noen ganger jeg og, men alt går:)

Ja, veldig spent på om vi får en time snart:)

Det har jeg merket og :) alltid nei. Ble 1 stjerne til her og hehe.. morsomt. Blir uvant også. Men gurimalla så deilig det skal bli å få 1 bleiebarn bare :) :)
Hvordan har det gått med Hermine? Bruker bleie om natten? :)
Greit å slippe de bleiene, både pga penger spart og de er ekle å skifte :P

Går bare fint med henne :) Iallfall hjemme, er spent på hvordan det går i bhg idag :P Har sagt at hun ikke skal ha bleie på ute, for hun tisser mye fortere med bleie på ;) Men bruker bleie på natta ja, det må vi nok enda ei stund! Får få henne tørr på dagen først, så tar vi natta etter hvert.

Hei og hå!
Vi tok oss en liten tur på Barnetreffen i dag, men Lillebror var sliten etter tidlig morgen og litt rølpete natt.
Så da kjørte vi hjem og han sovnet og sover videre i vogna.
Jeg har fått satt på klesvask og vasket gulv så det er litt renere og penere til mannen kommer hjem. Men det får holde :p
Nå skal jeg lage meg omelett til lunch slik at jeg også har noe mat å ha med på jobb :D
Ha en fin dag og kveld alle sammen :D

Hei og hå!
Vi tok oss en liten tur på Barnetreffen i dag, men Lillebror var sliten etter tidlig morgen og litt rølpete natt.
Så da kjørte vi hjem og han sovnet og sover videre i vogna.
Jeg har fått satt på klesvask og vasket gulv så det er litt renere og penere til mannen kommer hjem. Men det får holde :p
Nå skal jeg lage meg omelett til lunch slik at jeg også har noe mat å ha med på jobb :D
Ha en fin dag og kveld alle sammen :D
Er han mye våken ennå?
Hyggelig med treff da :-) :-)

Kommer mannen din idag? :-) :-)
Flink du er :-)

Er oppe i 8 stjerner nå :D:D:D
Ingen flere uhell,enn de 2 på morgen.
Vært ute å gått i nesten en time. Ingen uhell :D:D

Blir spennende når han må bæsje i morgen tidlig hehe.. :p

Hva gjør dere da? :-)

Greit å slippe de bleiene, både pga penger spart og de er ekle å skifte :P

Går bare fint med henne :) Iallfall hjemme, er spent på hvordan det går i bhg idag :P Har sagt at hun ikke skal ha bleie på ute, for hun tisser mye fortere med bleie på ;) Men bruker bleie på natta ja, det må vi nok enda ei stund! Får få henne tørr på dagen først, så tar vi natta etter hvert.
Ja sant. Dyrt mes bleier over tid. Bleiene til Mina har jeg ikke noe imot,verre med broren :p

Så flink Weal har vært i dag Lennypenny:-)

Jeg har vært på babykino i dag, sett Xmen, er egentlig ikke så glad i slike filmer, men den var faktisk bra:p
Nå har jeg spist en pæreis, og vugger lillesøster med foten for harde livet, hun sover så lite på dagtid.
Nassen er i seng, og sover søtt:-)

Ja er veldig fornøyd. 9 stjerner endte det på idag. Han var heeelt gira :D:D
I morgen skal vi til familien min.. så da prøver vi oss på en tur på 3 timer, og stopper 2 ganger underveis eller noe. Blir spennende :-)

Så kos med kino. Så den var bra? Er heller ikke så glad i slike filmer :-)

Håper Elise sovner snart. Kjipt hun sover så lite :(

Ja er veldig fornøyd. 9 stjerner endte det på idag. Han var heeelt gira :D:D
I morgen skal vi til familien min.. så da prøver vi oss på en tur på 3 timer, og stopper 2 ganger underveis eller noe. Blir spennende :-)

Så kos med kino. Så den var bra? Er heller ikke så glad i slike filmer :-)

Håper Elise sovner snart. Kjipt hun sover så lite :(
Så flink han er :D

Er veldig greit sålenge man er sammen med barnet hele tiden, da rekker man det som oftest ;)

Ga han beskjed når han måtte eller tok du han med?

Hermine bæsja på verandaen hos besteforeldrene idag :p Var pappan som måtte ta det for jeg var ikke der :p MEN hun sa "bæsje potta" RETT før hun begynte så jeg synes likevel hun var flink ;) :p

Så flink Weal har vært i dag Lennypenny:-)

Jeg har vært på babykino i dag, sett Xmen, er egentlig ikke så glad i slike filmer, men den var faktisk bra:p
Nå har jeg spist en pæreis, og vugger lillesøster med foten for harde livet, hun sover så lite på dagtid.
Nassen er i seng, og sover søtt:-)
Husker det der, Hermine sov bare max 30 minutt i slengen på dagen da hun var baby. Slitsomt når mor behøver litt pusterom ;)

Back
Topp