4 juli

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Ooooh joy[:o] Jeg er så pisslei av at dagen starter 5.Helt utrolig at BEGGE barna synes at det er et fint tidspunkt å starte dagen på[:'(]
Itiilegg sov jeg kun to timer før de våknet også så jeg er trøøtt[X(]Menmen..må bare holde ut noen timer til så får jeg sove litt.Da skal sambo få stå opp[8D]
Trym er helt oppslukt av Nemo på tvn og Ylva sover dupp nr 1 på terrassen.
Været er varmt her i trøndelagen men sola lar vente på seg.Håper den dukker opp for hvis ikke blir det ekkelt og klamt vær idag[8|]

Idag skal vi ikke gjøre noe som helst. Slappe av og sooove[:)]Blir vel en tur på lekeplassen og muligens en liten tur til mamma og pappa.Imorgen er første dag i ferien til Trym så vi skal bare ta det helt kuli neste uke.Håper på å få pakket litt også for nå er det SEKS dager til avreise[:)]

God morgen!

Godt er flere som har morgenfugler, Hjørdis! Ikke såååå tidlig her da, men stort sett 06 - 0615 hver eneste dag her [:)]
Når er dine små i seng da?

Idag fikk jeg sove lenge, 0830 er jo luksus! Hehe..

Nå har jeg laga fyll til sjokoladekaka, og skal steke vafler om et par timer. Broren til sambo med fam kommer på bursdagskaffe, siden de er bort neste søndag når feiringa til Adrian (og litt meg), egentlig skal være [:)]

Besøket kommer kl 14, så vil tro dagen går fort jeg!

i dag var det min tur å stå opp med Eirik.Å Vet dere hva!!!han våkna ikke før 09:00. Heeeeeeeeelt utrolig.
Jeg kan ikke huske sist han sov så lenge.
Far var litt snurt på det,siden han sto opp med han i går og da våkna han 05:30,he he .
Nå sitter Eirik og ser på biler (Lynet McQueen) for ørtende gang.Er det populær hos dere?
Vi tusler vel snart ut en tur.Far skal til lillestrøm i dag sammen med noen kamerater,siden det er 4 juli.
Så resten av dagen,blir nok stille og rolig med ute lek

I dag er det faktisk over 20 grader her . Ikke så mye til sol dog, men det kan jo hende at det kommer seg utover dagen. Er uans 10 grader i pluss til hva vi har vært vant med i juli [8|]. Vi har ingen planer idag, bare kose oss sammen med gutta som reiser på ferie i morgen. De er ute og spiller fotball akkurat nå, og der må jeg melde pass, størrelse hippo med vondt i bekkenet som jeg er [:-]. Gleeeder meg til å kunne gjøre annet enn å vagge igjen altså [8D]. Er forresten 25 uker på vei i dag, så det betyr bare 2 uker til, så er jentene ikke i risiko for å bli født ekstremprematurt. Både skummelt og deilig å tenke så langt fram.

Håper jentene holder seg inne i magen lenge enda Julita[:)]Krysser fingrene for det.Søstra mi gikk helt til uke 38 med tvillingene sine og de var 3 kilo hver[8|][:-], så jeg krysser det som er for at begge jentene dine legger godt på seg og koser seg litt mere ihværtfall[:)]

Vesla: Trym legger seg 19 som vanlig, men igår ville han ikke ha kveldsmat samt at farmora var her så han ville tøffe seg litt for henne og holdt det gående til klokka var 21[8|]Og jo lengre han er oppe jo tidligere våkner han er vår erfaring[&:][8D]
Tuppa har siden hun var bitteliten lagt seg 18 hun.Er helt kake etter 17 og vi har prøvd å lurt inn en dupp før legging men hun nekter[X(]Så her får jg bare finne meg i det desverre[&o]Hun sovner jo stort sett igjen men idag ville hun da selvfølgelig ikke..å som de skal få høre det på konfirmasjonen sin

Håper jentene holder seg i magen så lenge som de burde, og at de kommer ut som verdens vakreste snupper....akkurat passe store begge to!!=)

Her starta dagen for pappaen og jentene hans kvart over åtte, så spiste de og gikk ut i hagen for å snekre på ett lekestativ han lager til dem, mens mammaen fikk ligge i senga helt til klokka var ti på formiddagen.....Da sto jeg opp og spiste frokost før Ingrid kom inn, hun blir litt lei når hun har vært ute en times tid!!=)
Etter lunsj kjørte vi en tur til Hamningberg, det ble en kjempe koselig tur med vaffel-spising, dypping av tær i lille elva og leking i snøen!!;o)
Så var det hjem å lage middag, og etter middag tok jeg jentene med meg å syklet en liten tur...etter en drøy halvtime var jeg helt knust å måtte sykle hjem for å hvile, lårene mine er ikke vant til slik fysisk aktivitet!!=) Men i morgen skal jeg sykle med dem i barnehagen, for nå må jeg begynne å røre litt på kroppen!!

Skal legge ut litt bilder i bloggen min om dere vil se, og det er alltid koselig hvis noen vil legge igjen litt spor etter seg!!;o)

Nei nå skal jeg få i jentene kveldsmat, og så blir det nok litt tv-titting til kvelds for meg!!=)

Relativt sløvt i dag også - stilte klokka da, slik at jeg ikke skulle sove bort HELE dagen, men lå i senga til rett før 12. [8D]
Har vært borte i nye leiligheten og tømt kjøleskap + noen klesskuffer som selger glemte, samt målt alle veggene slik at jeg kan jakte møbler. [:)]
Har en vask i maskinen og skal støvsuge og skifte sengetøy før legging, i morgen er det jobb og jr. kommer hjem igjen. [:)]

Her har dagen gått til å sløve med familien. [:)]
Noah våknet i 6-tiden (aaaaltfor tidlig selvsagt) og vimsa rundt i senga vår og bare storkoste seg. Klokka 7 viste han tegn til å være trøtt igjen, så da laget jeg en flaske til han, og så sov vi til 9.
Mannen sov inne hos Maja i natt, hun er litt ustabil om natta for tida, så det hender det blir noen netter der inne. De våknet i halv 9-tiden, og når vi våknet sendte jeg Noah inn der, smurte frokost til de alle tre, og så gikk jeg og la meg igjen.. [8D] Sov til halv 12 ca. DEILIG!!
Sto opp, spiste frokost og så gikk vi ut på tur. Var ute og gikk i to timer! Noah sov halve turen, heldigvis.. Kjempeflott tur, selv om det blåste noe helt voldsomt.
Stekte vafler da vi kom hjem, og så har vi rydda litt på rommet til ungene.. Noah skal flytte inn der ganske snart, så får vi se hvordan det går.
Vært hos svigers og spist idag, deilig å slippe å lage maten selv. Hehe.. Er lite jeg syns er sååå kjedelig som å lage hverdagsmiddagene altså!

Nå er det straks natta, tidlig på igjen imorgen. [:)]

Back
Topp