*4.juledag-skravling*

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

I går kveld så jeg og sambo endelig Twilight Eclipse, og i natt har han sovet rolig og stille, og det var bra! [:)]
Jeg stikker på Zumba kl 10, også tenkte jeg å ta med meg den nye nano'en min, og ta en liten runde i styrkesalen selv etterpå. Tobias blir hentet av mormora si etterhvert her, hun skal ta han med til frisøren kl 10. Tenker det blir en flott ung herremann vi får tilbake etterpå, og vips så er det bare a mor som ikke har klipt seg i romjula.. må kanskje gjøre noe med det, hehe.
Resten av dagen skal vi bare kose oss. Siste avslapningsdagen før neste år, faktisk!

Ha en flott 4.juledag! [:)]

God morgen[;)]

I dag har mannen begynnt på jobb igjen,å det er kjedelig[:(] Var så godt å ha han hjemme..
Formen er litt bedre,men kjenner fortsatt en del....Jeg å Mikael skal bare kose oss i dag å se masse tv,håper han er i kose humør i dag så a mor slipper å styre livet av seg[;)] stakkar lille Mika min....[&o]

I kveld blir det ribbe,pinnekjøtt å masse tilbehør....Nam nam...

Så koselig bilde Mamma til Andrea! [:)][:)] søstra di ligner på deg, ser jeg! [:)]

Jeg har fiksa meg frisørtime kl 15, og nå sitter jeg her og lurer på hva i all verden jeg skal gjøre med håret. Får google litt etter inspirasjon, kanskje.

Haha jeg skulle til å si hvor fin du var med ny farge på håret, men så var det jo søstera di[:D] ser godt at dere er søsken ja[:D] Og Andrea er så skjønn...herlige roser i kinnene[:)]

Hei!

Fikk sms fra jordmor i dag, jeg slo negativt ut på prøven for kikhoste.. dritkjipt, for da vet jeg ikke hva som skyldes den forbanna hosten jeg går med for 3 mnd nå[&o]

Amalie er fremdeles syk, men har ikke de samme smertene som i går! Tydelig at pencilinen hjelper og det er bra[:)]

Vi har sett tv, film, spist kjeks, lekt litt og vært til mormor/oldemor på middag!
Hun fikk bli igjen litt der etter maten så jeg og sambo fikk ut å bytte noen julegaver[:)] Mangler å bytte et sett klær Amalie fikk, men ellers er alt i boks[:D]

I morgen er det siste dagen til sambo på jobb før han får fri i noen dager - digg! Kjenner bekkenet mitt skrangler noe forferdelig om dagene!

Torsdag kommer Skrållan med familie (GLEDES!), fredag skal det bakes og lørdag skal vi feire bursdagen min[:D] Godt å bli ferdig med det, så kan folk få en dag å slappe av på før jobb (jeg har egentlig bursdag på søndag)[:)]

Må si det er godt med jul altså, men kjenner jeg begynner å bli klar for hverdagen igjen nå...[:)]

Back
Topp