4 gutter i hus fra juli:p

Snart4barnsmamma:)

Blir kjent med forumet
Har vært på en ekstra ultralyd i dag, 16+3, å på skjermen så jeg tydelig nok en penis:p Vi har tre gutter fra før så da blir det gutt nr 4 nå:) Tror vi stopper dær å gir opp jenta:p

Gratulerer med en frisk gutt. Har hørt at om man har to gutter fra før så er det større sjangs for gutt igjen og igjen. ;) Koslig med gutter, de er alltid hos mamman sin. <3 

Ikke verst med 4 gutter da :) Gratulerer :)

Tusen takk:D Han største er tretten år, men de minste blir alle tre med tre år imellom så de blir nok en fin liten trio:-D hehe

Grattis ;)

Blir et fint lite fotballag da ;) Tøft ;)

Grattis ;)

Blir et fint lite fotballag da ;) Tøft ;)

Grattis te dæ!! Håpe at stå bra til??

Takk:-D Alt så helt bra ut, men hu va veldi forsikti me ka hu sa hu dama. Trur hu va ganske ny. Får sikkert en som si å forklare litt mer på den ordinære ul:))

Kult! Synes det er tøft jeg, å ha ne hel haug med gutter :D Tenk så godt du kommer til å få det når du blir gammel :D Hihi :P

Var du på st.olavs? Ringte du selv for å få komme...

Troikamama skrev:
Har vært på en ekstra ultralyd i dag, 16+3, å på skjermen så jeg tydelig nok en penis:p Vi har tre gutter fra før så da blir det gutt nr 4 nå:) Tror vi stopper dær å gir opp jenta:p

Heia
Sniker litt jeg :):)

Så kjekt at du får gutt nr 4 - d gjør vi også å vi bare gleeeeeeeeeeeder oss alle 5 :):)
Har ingen intensjon om å prøve på ei jente, vi stopper også her:)

Gratulerer så mye:):)

Gratulerer. Fint med gutter. Vi har en av hver og venter gutt nå. Så får vi se etterhvert om det blir en/ei nummer 4!...?

Back
Topp